jep. Gri:ssä, 1pisteruiskussa on seuraavanlainen "ominaisuus":
tyhjäkäynti tuppaa jäämään silloin tällöin hurraamaan tonne 1100rpm:n pintaan. ( vituttaa, kun tuo XU- kone raksuttaa jo muutenkin tarpeeksi liikennevaloissa, saati että lisää kierroksia

)
putsasin tyhjäkäyntisolenoidin, jolloin ominaisuus hävisi.
kokeilin tukkia koko tyhjäkäyntisolenoidin letkun kokonaan, jolloin käynti jäi noin 850 rpm:ään (mikä on normaalitila ) ja pysyi siinä nätisti.
voisiko sen koko solenoidin ottaa pois ja tukkia letkun, kun tuntuu pärjäävän paremmin ilman. voipi nääs olla että se solenoidi vuotaa koko ajan vähän, josta johtuu nuo korkeahkot kierrokset...
Seoksen pitäisi kuitenkin säätyä lambdan mukaan oikeaksi...