Sportpug.com Arkistofoorumi
Huhtikuu 20, 2021, 02:20:46 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "lentokone liittimet"  (Luettu 6228 kertaa)
MaZ
Vieras
« Vastaus #15 : Huhtikuu 28, 2008, 02:23:17 »

Setrab no: 50-613-7612 / 613M22I

eli M22 sisäkierre.

613m18I on taasen tuo miun malli eli varmaankin on pakko uskoa kaveria että se kierre on M18
tallennettu
NALLI
Vieras
« Vastaus #16 : Huhtikuu 28, 2008, 04:39:26 »

Jos vimpan päälle ni sit: http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+115+400041&D=400041

Muuten sit tollaset ku takametsällä jotka ei maksa hydis liikkeessä mittojen mukaan montaa kymppiä.
Hyvä juhis! Juuri tuollaisia liittimiä tarkoitin ja hinnatkin ok. Hymyilee
Oletteko tilanneet tuolta jotain ja tuleekohan tuohon paljon tulleja päälle?
tallennettu
Sepe
Vieras
« Vastaus #17 : Huhtikuu 29, 2008, 04:04:54 »

Myös täältä, ilman tulleja. Hinnasto löytyy sivuilta.

http://www.earls.co.uk/earls/

Sepe.
tallennettu
juhis
Vieras
« Vastaus #18 : Huhtikuu 29, 2008, 06:34:18 »

Jos vimpan päälle ni sit: http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+115+400041&D=400041

Muuten sit tollaset ku takametsällä jotka ei maksa hydis liikkeessä mittojen mukaan montaa kymppiä.
Hyvä juhis! Juuri tuollaisia liittimiä tarkoitin ja hinnatkin ok. Hymyilee
Oletteko tilanneet tuolta jotain ja tuleekohan tuohon paljon tulleja päälle?

tilattu on, yli 50e lähetyksiin tulee tullit +alv silti postikulujen kanssa puolet halvempia kuin suomessa. kannattaa toki tilata jotain muutakin samalla kun toi taala on niin halpa. Toimitus yleensä jotain 5-8 pv välillä.
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #19 : Huhtikuu 29, 2008, 05:55:44 »

Tuli tuossa töissä mieleen että voiskohan tuommoisia liittimiä käyttää mitä on ilmanpainetyökaluissa??

Ns. pikaliittimet.. Vaikka ei sitä joka startin jälkeen tarvikkaan irroittaa mutta kuitenkin.
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #20 : Toukokuu 05, 2008, 08:42:02 »

Mie jätin nuo "lentokoneliittimet" taakse ja hommasin vain nuo letkuliittimet..

http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050204.jpg

Tässä lähempänä: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050205.jpg

Tämmöisillä supran letkuklemmareilla olis tarkoitus laettaa sitten kiinni letku noihin: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050207.jpg

Eiköhän tämäkin ihan toimiva systeemi mahda olla  Pyörittää silmiään  Virnistää
tallennettu
jordanpug
Vieras
« Vastaus #21 : Toukokuu 06, 2008, 02:41:13 »

Voithan sä kävästä hydrauliikkaliikeessä vielä prässäyttään (vai mikä on oikea termi) nuo päät kiinni kunnolla. Se ei varmasti 10 euroa enempää maksa.

Sulla ei taida olla termostaattia ryöstölaipassa? Itellä oli alkuun kanssa ilman termostaattia, eikä öljynlämpömittari värähtänytkään koskaan talvella. Ei välttämättä kovin hyvä juttu Epävarma

Mie jätin nuo "lentokoneliittimet" taakse ja hommasin vain nuo letkuliittimet..

http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050204.jpg

Tässä lähempänä: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050205.jpg

Tämmöisillä supran letkuklemmareilla olis tarkoitus laettaa sitten kiinni letku noihin: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050207.jpg

Eiköhän tämäkin ihan toimiva systeemi mahda olla  Pyörittää silmiään  Virnistää

 
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #22 : Toukokuu 06, 2008, 03:12:27 »

Ilman termaria on joo..

Koitetaan jos pössänä jäisi ainoastaan kesäautoksi Pyörittää silmiään Hymyilee leveästi

Joo eihän se hyvä ole ettei öljy ollenkaan lämpene mut eikös asteikkokin alkanut aika "korkealta" vai muistanko väärin..

E: Ja toisekseen ei ole ihan varmaa viellä mihin ö-jäähy sijoitetaan niin otin varmuuden välttämiseksi letkua 2m niin kahtoo missä se sitten istuu. Sitten ehkä voisikin tommoset prässätyt hommat..

Voithan sä kävästä hydrauliikkaliikeessä vielä prässäyttään (vai mikä on oikea termi) nuo päät kiinni kunnolla. Se ei varmasti 10 euroa enempää maksa.

Sulla ei taida olla termostaattia ryöstölaipassa? Itellä oli alkuun kanssa ilman termostaattia, eikä öljynlämpömittari värähtänytkään koskaan talvella. Ei välttämättä kovin hyvä juttu Epävarma

Mie jätin nuo "lentokoneliittimet" taakse ja hommasin vain nuo letkuliittimet..

http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050204.jpg

Tässä lähempänä: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050205.jpg

Tämmöisillä supran letkuklemmareilla olis tarkoitus laettaa sitten kiinni letku noihin: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050207.jpg

Eiköhän tämäkin ihan toimiva systeemi mahda olla  Pyörittää silmiään  Virnistää

 
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2008, 03:14:41 kirjoittanut MaZ » tallennettu
juhis
Vieras
« Vastaus #23 : Toukokuu 06, 2008, 08:37:38 »

Mie jätin nuo "lentokoneliittimet" taakse ja hommasin vain nuo letkuliittimet..

http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050204.jpg

Tässä lähempänä: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050205.jpg

Tämmöisillä supran letkuklemmareilla olis tarkoitus laettaa sitten kiinni letku noihin: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050207.jpg

Eiköhän tämäkin ihan toimiva systeemi mahda olla  Pyörittää silmiään  Virnistää

Itse en laittaisi IKINÄ mitään muita liittimiä kuin kierrettäviä öljypuolelle, varsinkaan paine. Siin ei paljoo ehdi tehdä kun tosta letku irtoaaa ja pösö korahtaa Hymyilee leveästi
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #24 : Toukokuu 06, 2008, 09:04:32 »

Mie jätin nuo "lentokoneliittimet" taakse ja hommasin vain nuo letkuliittimet..

http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050204.jpg

Tässä lähempänä: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050205.jpg

Tämmöisillä supran letkuklemmareilla olis tarkoitus laettaa sitten kiinni letku noihin: http://i80.photobucket.com/albums/j190/MaZ_07/P5050207.jpg

Eiköhän tämäkin ihan toimiva systeemi mahda olla  Pyörittää silmiään  Virnistää

Itse en laittaisi IKINÄ mitään muita liittimiä kuin kierrettäviä öljypuolelle, varsinkaan paine. Siin ei paljoo ehdi tehdä kun tosta letku irtoaaa ja pösö korahtaa Hymyilee leveästi

Samalla todennäköisyydellä pösö muuten vain korahtaa..

Eikä siellä niin älyttömästi painetta kuitenkaan ole jos kaikki on kunnosa. Muutama bar.

Kahtoin tuossa että kyllä japsikkin käyttää noissa nismoissa (ainakin 300zx) paljon vakio jäähyissä perus lemmaria siinä et kait meikän pösökin nipussa pysyy. Tai ei nipussa mut letku liittimessä  Virnistää

Ilmoittelen jos leipoo kiinni tuon takia  Virnistää
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2008, 09:09:06 kirjoittanut MaZ » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!