nonniin, tuli haettua lauantaina tuollainen pikkasen siistitty pösö.
vuosimallia 2000 ja ajettu karvan alle 96tkm.
tehtyä:
-sileäksi hitsattu takaluukku
-rekisterikilvelle tehty uusi paikka takapuskuriin
-takasumuvalo siirretty vasempaan reunaan, vaihdettu pienempään pyöreään
-takalasinpyyhin poistettu
-konepellistä merkinlovi hitsattu sileäksi
-tuulilasin pesurit siirretty konepellin takareunaan
-merkitön maski
-etupuskurin lista vaihdettu pesurittomaan
-lisätty kumihuuli puskurin alle (fiesta mk6 tai vanha rellu?)
-mustat muoviosat maalattu korinväriin
-peilien kehykset ja peilikolmiot maalattu kiiltävällä mustalla
-vaihdettu tankinkorkki uudemmasta gti:stä
-kirkaslasiset etuvalot
-joku madallusjousisetti edessä
Noniin, pitkästä aikaa tännekin jotain, kiva nähdä ja lukea että x-pugi on hyvässä pidossa.
Jotain siis edelliseen viitaten.
-Kumihuuli normi 307.sta
-Peilit alkuperäiset, ilman maalia.
-Ajovalot alkuperäiset
-Tankinkorkki, normi lisävaruste.
-Rek.kilven paikka lainattu 307cc.n puskurista,
ja sumuvalo oli pieni kompromissi, normikokoinen
on liian iso verraten vetokoukun silmukan syvennykseen,
pienempää ovaalia ei ole tarjolla edelleenkään joten siksi
Hella, oli valinta jo tuolloin.
-Peilikolmiot (diskanttien paikat) mallia RC
Peltipintojen muutokset on tehty 6v. sitten.
Mad suspensionin -40mm sarja oli (yleisistä kokemuksista?)
huolimatta korkeudeltaan luvattu. Tosin näistä toinen katkesi ajossa, nyt alla samoilla lupauksilla weitec.
Näin auton ekan kerran siitä luopumisen jälkeen muutama päivä sitten,
hymyilin, hyviä muistoja, luotettava käyttöpeli tuo oli harraste
205.sen ja polkupyörien lisäksi.
Mukavia hetkiä ja retkiä, ainoa - oli ilmastoinnin puute.
Niin ja auton yhtäkään alkuperäistä osaa ei ole edelleenkään tuhottu/muutettu,
tallessa ovat.

-PUG4EVER-
http://s1030.photobucket.com/albums/y364/marko_a/pug206/