Ongelmana on päästä käsiksi toisen puolen vääntösauvaan kun siinä edessä on sellainen laippa jonka alta pultin pää näkyy vain osittain. Miten tämän laipan saa irti? Laippa ei suostu kääntymään paljoa kumpaankaan suuntaan vaikka voimaa on kyllä käytetty. Eikä suostunut irtoamaan vaikka ruuvattu pulti siihen reikään josta poistetaan muovi tulppa.
Kyseessä on kallistuksenvakaajan päätykiinnike. Kiinnike irtoaa akselista vetämällä suoraan auton sivulle päin, pyörittäminen ei auta. Kiinnike saattaa olla tiukassa, mikäli kiinnikkeen ja vakaajasauvan välinen booriliitos on ruostunut jumiin.
Rakenne on
TÄMÄN tyyppinen
Itellä tuossa samanlaista ongelmaa pukkaa tuon päätykiinnikkeen kanssa.
Milläs tuota pystyisi vetämään..?

Onkos siinä normi 12mm kierre, millä se muovitulppa on kiinni..?

Mietin että mahtaako se lätkä tulla niin pois että vääntää siihen kovan 12mm pultin ja sillä työnnättää sen ulos..?
Ei tahdo oikein moskalla siirtyä edestä pois...