Itse tein ohjeitten mukaan ja toimii hienosti.. Ruuvaaminen OMALLA vastuulla
http://img398.imageshack.us/img398/7543/kuva1552st9rz.jpg1. Tätä pulttia sisäänpäin kääntämällä tyhjäkäyntikierrokset nousee, n.1000-1100rpm on sopiva (Minulla noin 4 kierrosta). Kierrosherkkyys tuntui parenevan jonkinverran. Tosin siitä en olekaan ihan varma miksi tuon ruuvin pyörittely tuon aiheuttaa.
2. Ahtamaton syöttö, esim. ruuvimeisselillä naputellaan tuo musta muovitulppa auki (kierteet). Sen jälkeen vaihde päälle ja pukkailla autoa sopivasti niin sieltä reiästä näkyy kuusiokoloruuvi kun peilillä katsoo, Tätä kun ruuvaa sisäänpäin niin syöttö isonee. Noin 1/4-1/2 kierrosta lienee sopivasti.
3. "Ahdonalainen" syöttö, 14mm lukitusmutteri ja 4mm kuusiokolopultti. Lukitusmutteri auki niin tuota voi säätää sillä kuusiokolopultilla. Irroituksessa mulla lähti koko härdelli irti pumpusta, säätöruuvi, mutteri ja runko ja tuon lukkomutterin kans sai tapella että lähti auki.