Sportpug.com Arkistofoorumi

Peugeot Tekniikka => Moottori, Tekniikat ja Voimansiirto => Aiheen aloitti: juhis - Lokakuu 28, 2007, 05:12:09



Otsikko: xu9/10 FAKTAT + D6C - DFW erot
Kirjoitti: juhis - Lokakuu 28, 2007, 05:12:09
XU9j4

D6C = XU9J4K, ei kattia, 1,9 160hv -87...-91
DFW = XU9J4Z, katillinen, 1,9 148hv -90...-92
RFY = XU10J4Z, katillinen, 2,0 155hv -92...96

D6C ja DFW koneiden erot on männissä ja imunokkapyörässä.
RFY kone on kokonaan erilainen.

DFW kone siis ainut laillinen kone 205 mi16 konversioon.
Lisätietoa konversiosta Käyttämällä foorumin hakua.

http://www.205gtidrivers.com/articles/e1-mi161.html
----------------------------------------------------------
XU10

XU10 J2TE    145 PS (142 hp/106 kW)    turbo catalyst
XU10 J2TE    150 PS (147 hp/110 kW)    turbo catalyst
XU10 J4D/Z    150 PS (147 hp/110 kW)    16-valve DOHC catalyst
XU10 J4R    135 PS (133 hp/99 kW)    16-valve DOHC catalyst
XU10 J4RS    167 PS (164 hp/122 kW)    16-valve DOHC catalyst
XU10 J4TE    200 PS (197 hp/147 kW)    16-valve DOHC turbo catalyst

XU9JAZ    119 kg
XU9J4      133 kg
XU10J4RS 149 kg
------------------------------------------------------------



Otsikko: Re:xu9/10 FAKTAT + D6C - DFW erot
Kirjoitti: sami81 - Tammikuu 14, 2008, 09:02:00
Lisätään vielä tämä yksi linkki aiheeseen:

http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html (http://www.taylor-eng.com/xu9j4/16v_overview.html)

Täältä löytyy muutenkin infoa ko. moottoreihin.
http://www.taylor-eng.com (http://www.taylor-eng.com/)