Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 18, 2019, 02:49:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hyvä öljy 405 vaihdelaatikkoon löytynyt  (Luettu 34144 kertaa)
vayne
Vieras
« : Helmikuu 08, 2005, 04:28:12 »

Eli toiseksi jää Esson ja Yaccon öljyt.

Edellä mainituilla öljyillä vielä ilmeni kakkosen synkan rasahtelua nopeissa vaihdoissa tai pienemmälle kolmoselta vaihdoissa. Synkka on uusi ja laakerit on uusia.

Vaihdoin alle Redline:n synkkaöljyn eli MT 90 ja siihen loppu rusahtelut, vaikka kuinka survoo pienemmälle  Hymyilee leveästi

Hinta on kyllä korkeampi 19 e/L mutta sen arvoista tavara kyllä on  Iskee silmää
tallennettu
jamealho
Vieras
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2005, 06:48:05 »

Mulla on toiminu ihan hyvin Teboilin öljy Virnistää Ei rusahtele vaikka repii ihan v*tun lujaa sitä keppiä. Virnistää
tallennettu
masa
Vieras
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2005, 06:51:17 »

Saako tuota öljyä ihan tavallisesta varaosaliikkeestä vai onko harvinaisempaa öljyä?
tallennettu
vayne
Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2005, 06:54:19 »

Saako tuota öljyä ihan tavallisesta varaosaliikkeestä vai onko harvinaisempaa öljyä?

Muutama pulju myy niitä, hain itse Korsosta. Googlella löysin myyjät  Iskee silmää

tallennettu
vayne
Vieras
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2005, 06:57:44 »

Mulla on toiminu ihan hyvin Teboilin öljy Virnistää Ei rusahtele vaikka repii ihan v*tun lujaa sitä keppiä. Virnistää

Joo nää ranskalaiset laatikot on yksilöitä  Virnistää

Mä olen koittanut noi tunnetuimmat merkit ja kolmen kärki on redline, yacco ja esso, muut toimivat sitten jo huonosti  Pyörittää silmiään
tallennettu
sami81
Vieras
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2005, 07:09:18 »

Juuh, Mobilin mössöt on ihan hirveitä oli synteettinen tai ei-synteettinen.

Mulla rusahtelee ainakin noilla mömmöillä laatikko juuri kuten Väinö kertoi...

Voishan tuota kokeilla... Pyörittää silmiään
tallennettu
masa
Vieras
« Vastaus #6 : Helmikuu 08, 2005, 07:13:58 »

hmm lähin myymälä missä myytäs tuon sivujen mukaan niin Rovaniemi Vihainen
Kuinkas paljon öljyä menee Mi:n laatikkoon?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2005, 07:20:08 kirjoittanut masa » tallennettu
sami81
Vieras
« Vastaus #7 : Helmikuu 08, 2005, 07:25:30 »

Kuinkas paljon öljyä menee Mi:n laatikkoon?
2 litraa

EDIT:

Määrä tarkistettu varmuudeksi ja oikein oli... Öljyä laatikkoon niin paljon, että tulee tarkistus-/täyttöaukosta ulos ja sitten proppu kiinni  Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2005, 07:37:53 kirjoittanut S_A_Mi16 » tallennettu
vpk
Vieras
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2005, 07:50:51 »

Kuulemma T16 myös nuo Redlinen öljyt on erittäin hyviä, jako- ja vaihdeaskeihin. Itse en vielä ole kokeillut, keväämmällä.

Edit: "nopeuttaa vaihtojakin" kuulemma  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2005, 07:52:39 kirjoittanut turbofriik » tallennettu
thytonen
Vieras
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2005, 08:21:20 »

Jahas, pitänee sitten kokeilla tuollasta. Välillä kun rusahtaa kolmonen niin jos toi vaikka toimis sit paremmin. Kun ei loppujen lopuks ole edes tolkuttoman hintasta. Tosin joutuu vissiin Mikkelistä noutamaan, jos ei sitten jollain noista jälleenmyyjistä satu olemaan postimyyntiä, pitää tutkailla...
tallennettu
vayne
Vieras
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2005, 10:49:40 »

Jahas, pitänee sitten kokeilla tuollasta. Välillä kun rusahtaa kolmonen niin jos toi vaikka toimis sit paremmin. Kun ei loppujen lopuks ole edes tolkuttoman hintasta. Tosin joutuu vissiin Mikkelistä noutamaan, jos ei sitten jollain noista jälleenmyyjistä satu olemaan postimyyntiä, pitää tutkailla...

Eiköhän Jääskeläinen sen sulle lähetä  Iskee silmää

www.streetturbo.fi
tallennettu
Jacques
Vieras
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2005, 05:48:27 »

Mitesköhän toi toimis 406:ssa. Cool

Muistelisin että tohon mun laatikkoon äkkiseltään suositellaan samaa ku esim mi16:sta. Huh
tallennettu
MasaF80
Vieras
« Vastaus #12 : Helmikuu 10, 2005, 06:10:39 »

Ainakin 306sen laatikossa toimii paremmin kuin hyvin...
hävisi kokonaan se jähmettyneisyys mikä on kun autoa lähtee pakkasella ajamaan ilman tolppaa tai tallia... ja muutenkin tuntuu vaihdelaatikko paljon paremmalta...

edit: mulla on se redlinen mineraaliöljy...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2005, 06:12:43 kirjoittanut MasaF80 » tallennettu
Jacques
Vieras
« Vastaus #13 : Helmikuu 10, 2005, 09:49:58 »

hävisi kokonaan se jähmettyneisyys mikä on kun autoa lähtee pakkasella ajamaan ilman tolppaa tai tallia...

Mulla on tää nykyään vitsauksena, ja ku eksy väärän öljyt laatikkoon kesällä hetkeks niin ne edelleen tuntuu vähän jumittavan synkroja. Vihainen

Syksyn aikana kaks kertaa jo vaihtanu litkuja et huuhtoutuis ne paskat pois.. muuttuu laatikko aina pikkasen paremmaks kerta kerralta.
tallennettu
masa
Vieras
« Vastaus #14 : Helmikuu 11, 2005, 11:18:43 »

Täältä sais postin kautta
http://www.nic.fi/~marlin/rlhinnat.htm
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!