Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 23, 2019, 05:52:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 205 1.9gti turbo kone projekti  (Luettu 43865 kertaa)
Benkku
Vieras
« Vastaus #165 : Syyskuu 21, 2009, 08:31:59 »

Juu, ei tarvitse olla mitään 'hiphop letkua' - tässä kyseisessä sovelluksessa paine vieläpä matala, joten suht. kevyellä letkullakin pärjää.

Mieluummin lämmänsiirtokapasiteetiltaan liian suuri kuin pieni kenno -> suurta kennoa voi aina peittää.

eli tuosta 9" leveästä 19, 25 tai jopa vaikka 34 rivinenkin.

5.
Älä ota sitä vakavasti, kokeilin minäkin Oraakkelia ja vastasi ettei elämällä ole tarkoitusta...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2009, 08:33:25 kirjoittanut Benkku » tallennettu
Gunther185
Vieras
« Vastaus #166 : Syyskuu 22, 2009, 06:10:45 »

Moottorihan alkaa olla kohta läjässä.  Näyttää kieltä
Oletko tutkinut, että ahdin mahtuu pellin alle? Äkkisältään näyttäis että se ei voi millään mahtua kun on noin korkealla.
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #167 : Syyskuu 22, 2009, 09:16:20 »

Moottorihan alkaa olla kohta läjässä.  Näyttää kieltä
Oletko tutkinut, että ahdin mahtuu pellin alle? Äkkisältään näyttäis että se ei voi millään mahtua kun on noin korkealla.

Ei todellakaan mahdu. Sellasen delta evo 2 kyhmyn oon ajatellu rakentaa siihen, kelläs muuten niitä automatic kuitupeltejä oli? Kuinka korkee siinä on se kyhmy?
tallennettu
Gunther185
Vieras
« Vastaus #168 : Syyskuu 22, 2009, 03:21:21 »

Moottorihan alkaa olla kohta läjässä.  Näyttää kieltä
Oletko tutkinut, että ahdin mahtuu pellin alle? Äkkisältään näyttäis että se ei voi millään mahtua kun on noin korkealla.

Ei todellakaan mahdu. Sellasen delta evo 2 kyhmyn oon ajatellu rakentaa siihen, kelläs muuten niitä automatic kuitupeltejä oli? Kuinka korkee siinä on se kyhmy?
Bacwoozilta niitä voi kysellä. Sen pellin kyhmy on todella matala, eikä tuo lisää tilaa kuin ehkä 20-30mm vert. tavalliseen peltiin.
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #169 : Syyskuu 22, 2009, 05:01:20 »

No tarviipa mittailla tarkemmin kun saa joskus koneen paikalle. Sain kyllä dögiltä vaihdossa yhden konepellin juuri tätä ongelmaa silmällä pitäen.

Tila on aina ongelma, joten koitanpa mittailla mikä öljycooleri maksimissaan johonkin mahtuis noista ja sitten vielä se välijäähdytinkin Virnistää

Ja tosiaan Huittisista ei saa/löytynyt pakkastulppaa, suuttimiin osia eikä myöskään niitä pinnapultteja. Pinnapultteja sais mutta min. 100 kerralla wurthilta ja sillonki kaveri joutus ottaa firmansa nimellä kun ne ei myy yksityisille. Täytyypä ottaa tosiaan yhteyttä tonne tammer-dieseliin jos ne vaikka mulle suuttimen osat ja pakkastulpan lähettäis.
tallennettu
turtana
Vieras
« Vastaus #170 : Syyskuu 24, 2009, 05:13:06 »

Kyllä siinä jakajan päässä missä termarikotelossa on 2 pultilla lohkolämppäri niin tulppaus hoituu ihan orkkis peltilätkällä
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #171 : Syyskuu 24, 2009, 06:54:05 »

Kyllä siinä jakajan päässä missä termarikotelossa on 2 pultilla lohkolämppäri niin tulppaus hoituu ihan orkkis peltilätkällä


Oooolsprait. Täytyypä vääntää siihen sopiva laippa töissä joku päivä.

Sanokaas mestarikiihdyttelijät että tarviinko lähtörajoitinta mihinkään? Saako selkeesti parempia lähtöjä, kun tarkoitus olis käydä joskus sitten vähän ainakin Alastarolla kokeilemassa?
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #172 : Syyskuu 28, 2009, 06:54:14 »

Laippa:


Imusarja kiinni:


Uudet suuttimet boschin 431 loppuiset 350ml/min:

Wink wink, cossun keltaset myynnissä...


Ennen kuin joku huomauttaa niin ON käytetty tiivisteliimaa Virnistää Ei tarvi sitten avata kun pistää kerralla niin ettei paikat vuoda. Jos sitä sitten vielä öljypohjan kiinnittelis niin alkais oleen kohta siinä mallilla että eikun kone pois pösöstä. Seuraavasta palkasta sitten sintteriä ja öljynjäähdytys osia moposportilta Hymyilee leveästi Megaa ja antureita tulossa maailmalta Iskee silmää

Eikös imusarjan ja kaasuläpän välissä kuulu olla tiivisterengas? Ei meinaan ollu tossa tiivistesarjassa.



Täällä kaikki kuvat.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2009, 06:55:29 kirjoittanut Veskunderi » tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #173 : Syyskuu 28, 2009, 08:55:49 »

Minkäs kokoiset nuo cossut pruutat on ?
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #174 : Syyskuu 28, 2009, 09:00:22 »

Minkäs kokoiset nuo cossut pruutat on ?

Ilmoitettu 250ml/min @ 2,5bar, nettilähteiden mukaan 300ml/min @ 3bar.
tallennettu
Johnyape
Vieras
« Vastaus #175 : Syyskuu 28, 2009, 10:37:07 »

Vau. Hymyilee Cool

Nam. Hymyilee leveästi Tuohon vielä "solmu" ai että!!!  Cool
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #176 : Lokakuu 07, 2009, 06:40:47 »

Heheheheh. Auto sekä projekti potkas tänään päähän, ei nyt kovin pahasti mutta kuitenkin.

Olin tulossa kaupasta ja vaihdoin vaihdetta kakkoselta kolmoselle ja tottakai siirtotanko pois paikoiltaan ja keppi löysäks. Ei siinä mitään muutakun auto seis ja tanko paikalleen. Tällä kertaa se paksumpi lyhyistä tangoista irtos, pusla näytti olevan aivan paskana että tällä hetkellä täytyy ajellessa vaihdella tosi rauhallisesti. Tosiaan puhelinkin tuolla siirtotanko topicissa että tarvis tehä ittelle uudet lukolliset ja taidankin koittaa nyt löytää ne kulmanivelet jostain.

Ja toisekseen kun tein sovitelaippaa kaasuläpänpotikalle niin ajatuksissani tein liian paksusta tavarasta vaikka olin kyllä laittanu oikein paperille mistä olis pitäny tehä. Ei muutakun uutta huomenna ohuemmasta Näyttää kieltä Tänään on niin sanotusti polkenu tyhjää koko rojekti Nolostunut
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #177 : Lokakuu 15, 2009, 08:17:20 »

Pikku updatee:


Sovitetta kaasuläpänpotentiometrille.


MS v2.2 yhellä sytkäkivellä, vr-anturin sisääntulolla ja lähtörajottimella. Onko mitään hyötyä laittaa tähän 2.2 versioon hi-res koodia, tällä hetkellä uusin extra?

Ja jos jollain on pösön vakio moottorinlämpötila-anturille kalibrointi tietoja sekä bias vastuksen arvoja niin antaa tulla.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2009, 09:16:37 kirjoittanut Veskunderi » tallennettu
Benkku
Vieras
« Vastaus #178 : Lokakuu 18, 2009, 12:02:22 »

Mitään muutahan ei edes kannata laittaa, kuin nimenomaan tarkempaan suihkutusaikaan kykenevä extra. Suihkutusajan  resoluutio 'normi' koodilla on 0.1 ms mikä on aivan liian vähän ts. karkea. Hires koodissa suihkutusajan säätöresoluutio on 0.025 ms, mikä kyllä vieläkin on hieman 'karkea'.

Uusin taitaa olla hr11_c1.
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Manual_Index.htm

hr10g on laskennaltaan 'jo toimiva versio', aiemmissa versioissa on ollut mm. supernorm laskentaan ja dual tablen käyttöön liittyviä bugeja.
http://www.finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=1550&

kts. allaolevan linkin kohdasta 'High Resolution Code (HR)'
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Software_Manual.htm#wtf

Erot 10g ja 11c versioiden kesken liittyvät valittsevan ilmanpaineen mittaukseen ja ko. arvon käyttöön. Uudempi versio sisältää hieman kehittyneemmän (Baldurin) antilag koodin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2009, 12:18:46 kirjoittanut Benkku » tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #179 : Lokakuu 18, 2009, 05:54:06 »

Jeps, nyt on 11c purkissa ja pääsee rukkaan jotain säätöjä sinne valmiiksi. Ja tosiaan jos jollain on tolle gti:n vakio vedenlämpötila-anturille kalirbointi tietoja tai jopa suoraan sitä .inc tiedostoa niin otetaan mielellään vastaan. Ei viittis ottaa autosta sitä suotta irti kun se on vielä ajossakin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!