hattuhylly lähtee helposti irti, ekaks pitää ottaa ne takapenkin sivu pehmusteet irti, ne on kiinni yhdellä mutterilla alhaalta ja lähtee nostamalla pois. mutta täytyy irroittaa istuinosa, mutta onnistuu näppäräsormiselta siitä välistäkin, itse hattuhylly on kiinni kolmella muovi nastalla.
Tökäkköön joku teroitetulla tikulla silmään mutta tarttuisin tähän aiheeseen, koska jouduin itse pähkimään sitä jonkun verran. Itse irrotin hattuhyllyn irroittamalla nuo nimenomaiset kolme kappaletta muovinastoja, jonka jälkeen hattuhylly lähtee jo (pientä väkivaltaa käyttäen ts. hattuhylly täytyy väkisin nostaa sivupehmusteiden ohi) irti. Niiden lisäksi irrotin vielä ne muovikappaleet, jotka suojelee turvavöitä, ettei ne osu hattuhyllyn läpiviennissä terävään reunaan. Etukäteen mietin, mitkäs on ne hemmetin muoviset mutterit, jotka on tavaratilan puolella kauittimen molemmin puolin, mutta niitä ei tarvitse irroittaa, että hattuhyllyn saa irti. Vain kaiutin on niillä kiinni autossa. Muut sen jo varmaan ties, mutta kirjotin nyt tähän, kun sen itte karvaasti sain kokea.
Jäi nyt vielä suunnittelun asteelle, mutta tein semmosseen kenttäkokeen, että irrotin toisen orkkiskajarin ja vertasin balanssia säätäen puolelta toiselle, mikä on ero orkkiskajarin ja edellisestä autosta jääneen Macromin 3-tie 6x9:n kanssa ja tällainen tavallinen tassuttelijakin huomas, että se Macromi sinne kannattaa vaihtaa ihan jo basson toiston parantamiseksi. Macromi vielä jopa uppos nätillä sovituksella paikoilleen valmiiksi pellissä olevaan reikään (onkohan joku standardijuttu vai puhdasta sattumaa?). Aattelin spruutata sikaflexiä tai ihan vaan peisikki-silikoonia, niinkon aiemminkin omissa "high fidelity" -asennuksissa, kaiuttimessa olevaan olakkeeseen ja heittää elementin paikoilleen.
Seemmonen kysymys vielä heräs, kun nyt noissa auton omissa audiopiuhoissa on käytetty punasta ja keltasta, että kuNpikohan mahtaa olla miinus ja kumpi plussa?
Nii ja autohan on ST -03 sedan.
tulossa: soittimen vaihto, subbari+vahvistin takapaksiin, 6x9:lle vahvistin. Voin ottaa kuvia hommasta jos jotakin kiinnostaa. Aikataulu nyt ei o mikään kiireinen. (ts. kesän edetessä)
Nälkäkin jo tässä heräs ja aattelin, että eihän naapurin Erkkikään kuuntele pelkillä paremmilla takakajjuttimilla, että tarttee varmaan eteenkin heittää joku parempi erkkasarja.