Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 13, 2021, 05:58:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valtava HC-pitoisuus 405 Mi16  (Luettu 6881 kertaa)
jpe
Vieras
« Vastaus #30 : Huhtikuu 01, 2007, 04:34:17 »

Jos noista äärimmäisen väljistä ei-vähäpäästöisen päästörajoista menee arvot yli, jotain on pielessä ja pahasti. Kyse ei ole siinä vaiheessa mistään hienosäädöstä. Se tietää turhaa tehohävikkiä, turhaa bensankulutusta ja turhia saasteita.
Eli meinaat ettei noita mun Mi:n arvoja säätämällä saa kuriin? Pyörittää silmiään

CO% = 5,5 (sallittu 3,5%)
HC ppm = 810 (sallittu 600)

Ei viitsisi turhaan maksaa säädöstä jos toi nyt näyttää selvästi siltä ettei se säätämällä voi mennä rajoihin. Aina on mennyt autot päästöistä läpi niin en noihin arvoihin ole joutunut perehtymään.
Ei muutaku säätämään vaan nyt aluksi.
tallennettu
SamoVaari
Vieras
« Vastaus #31 : Huhtikuu 02, 2007, 08:38:17 »

Noniiiiiiin. Hymyilee leveästi Irtoshan se leima sieltä. Hymyilee Cool
Mittauslappua en huomannut pyytää konttorilta takaisin kun heitin triplavoltteja riemusta. Virnistää

About CO% 2,0 ja HC ppm 430 muistelisin lukeneen. Hymyilee
tallennettu
atsinisalo
Vieras
« Vastaus #32 : Huhtikuu 02, 2007, 08:44:47 »

Ja nyt ei liiku mihinkään kun ruuvattu niin laihalle Huh  Virnistää Virnistää
tallennettu
SamoVaari
Vieras
« Vastaus #33 : Huhtikuu 02, 2007, 09:36:02 »

Ihan yhtä laiskasti tuntu kulkevan kuin ennenkin. Cool Virnistää
tallennettu
405_Mi16
Vieras
« Vastaus #34 : Huhtikuu 22, 2007, 02:13:35 »

Minullakin tuli katsastuksessa ongelmia päästöjen kanssa, taisi jokainen arvo olla koholla.

Auto käy erittäin huonosti tyhjäkäyntiä ja pakokaasu haisee erittäin myrkylliseltä  Vaikenee. Huomasin, että jos poistaa tyhjäkäyntimoottorin sähköjohdon, auto käy huomattavasti paremmin, mutta tyhjäkäyntikierrokset nousevat 1300-1400 rpm. Toinen vaihtoehto on, että tyhjäkäyntimoottori on paikoillaan, mutta poistaa imusarjassa olevan pienen letkun, mikä menee paineentasaajalle (ohuin imusarjassa oleva letku), niin auto käy kuin unelma tyhjäkäyntiä. Tässä tapauksessa auto saa siis ilmaa ohi im-mittarin, mikä viittaa juuri rikkaalla käymiseen.

Olisikohan lämpötila-anturissa häikkää, eli rikastaa seosta liikaa, vai mistä lähteä hakemaan vikaa? Nyt kun kaikki piuhat on paikoillaan, auto käy tyhjäkäyntiä erittäin raskaasti, sammuilee välillä kun nostaa kytkimen ja kierrokset palautuvat tyhjäkäynnille ja tyhjäkäynti aaltoilee välillä.

im-mittari siirrettiin uusille urille ja kokeilin liikuttaa takaisin alkuperäisille urille, muttei tällä ollut vaikutusta.

Vinkkejä, mistä aloittaa vianselvitys?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!