Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 17, 2019, 02:20:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Euroway 306  (Luettu 69370 kertaa)
zamppa
Vieras
« Vastaus #390 : Huhtikuu 05, 2010, 01:15:16 »

Minulla jos pysyy ns. halpis lämpömaalit pakosarjassa ja dp:ssä, niin luulisi nyt että viimeisessä vaimentajassakin pysyisi.  Pyörittää silmiään
tallennettu
Benkku
Vieras
« Vastaus #391 : Huhtikuu 05, 2010, 05:23:06 »

Minulla jos pysyy ns. halpis lämpömaalit pakosarjassa ja dp:ssä, niin luulisi nyt että viimeisessä vaimentajassakin pysyisi.  Pyörittää silmiään

Missä vehkeessä? Dieseleissä voi hyvin pysyäkin.

Tyypillisessä Otto-moottorissa - joka lähellekään tuottaa voimaa eli on lähellekään säädöissään niin kuin pitäisi. Pakokaasun lämpötila yli 900 astetta - pakosarja käytännössä siis hehkuu ja putken päässäkin luokkaa 700 astetta-> rst putken pintalämpötila yli 600 C - ei teknisesti ottaen kuumankestomaalit pysy. Keraamipohjaiset ovat eri asia, mutta ne eivät olekaan maaleja vaan pinnoitteita.

Jos putki materiaaliltaan ns. mustaa rautaa (Fe37), on sen pintalämpötila samalla pakokaasun lämpötilalla alkupäässä suurempi kuin rst-putken. Putken päässä ero toisinpäin. Ruostumattoman (Aisi 304) lämmönjohtavuus luokkaa 1/3 normi Fe37:n lämmönjohtavuudesta. Kovin pitkään ei myöskään tarvitse kaasuttaa, kun putki on loppuun asti lämmennyt loppulämpötilaan.
tallennettu
zamppa
Vieras
« Vastaus #392 : Huhtikuu 05, 2010, 08:10:47 »

Kyllä, jäteöljyn vatkaimessapa nimenomaan. Pakolämmöistä kerrottakoot, että downpipe on puolen metrin matkalta kullanruskea. RST valmiste kyseessä.

Vaikka tuollainen tärpättivehje onkin kovempia pakolämmöiltään, niin uskallan väittää että kyllä pysyy maali pöntössä.
tallennettu
Benkku
Vieras
« Vastaus #393 : Huhtikuu 05, 2010, 04:48:33 »

Kyllä, jäteöljyn vatkaimessapa nimenomaan. Pakolämmöistä kerrottakoot, että downpipe on puolen metrin matkalta kullanruskea. RST valmiste kyseessä.

Vaikka tuollainen tärpättivehje onkin kovempia pakolämmöiltään, niin uskallan väittää että kyllä pysyy maali pöntössä.

Niin - tuollaisessa tehokkaassa 'tärpättivehkeessä' rst-putki 'värjäytyy' loppuun ts.takapuskuriin asti, myös vaimennin kuorestaan. Kokeiltu on, 'normi VHT-kuumankestot' eivät pysy.
tallennettu
Herbi
Vieras
« Vastaus #394 : Huhtikuu 05, 2010, 07:47:19 »

Eiköhän tämä riitä tästä putken maalaus keskustelusta. Siihen EI tule maalia (eikä muutakaan pinnoitetta), piste. Virnistää
tallennettu
_Lore_
Vieras
« Vastaus #395 : Huhtikuu 14, 2010, 06:45:15 »

Tämä 306 kyllä miellyttää omaa silmää erittäin paljon, rehellisesti nätein sellainen, mitä tähän mennessä tullut vastaan.  Cool

Toivottavasti jossakin välissä pääsee livenä vielä näkemään ja kuolaamaan.  Hymyilee
tallennettu
Herbi
Vieras
« Vastaus #396 : Huhtikuu 17, 2010, 08:12:00 »

Nyt en jaksa sen enempää käydä kertomaan mitä kaikkea tähän tuli tehtyä ennen acs:ssää, mutta tässä kuitenkin kuvia helsingin reissulta.





(kuvia klikkaamalla kuvakansioon)

Kerron myöhemmin yksityiskohtaisemmin mm. ovipahvien laitot ym.  Hymyilee
tallennettu
Herbi
Vieras
« Vastaus #397 : Toukokuu 24, 2010, 08:40:49 »

Viime aikoina on tullut enempi ulkoilutettua pösöä lähinnä työmatkalla, mutta muutaman kuvan kerkesin sentään nappaamaan. Näyttää kieltä

Tässä viime viikonloppuna kävin kaverin tallilla kattelemassa hihnanvaihtoa varten tiloja sekä samalla availin tiukassa olleita pultteja, jotta sujuu hommat nopeemmin sitten kun hihnan vaihdan. Menomatkalla vaan sattu pieni haaveri vasta auringossa hiekkatiellä ollut pomppu yllätti ja etupuskuri meni palasiksi. Vihainen

..Olihan se odotettavissa jossain vaiheessa. Eikai tässä muuta kuin toteuttamaan uusia visioita puskurin suhteen heti kun muilta hommilta kerkee. Hymyilee leveästi



Vahinko korjattiin parilla laastarilla. Hymyilee

Lopuksi tässä niitä kuvia:
http://herbi.kuvat.fi




tallennettu
Cacadu
Vieras
« Vastaus #398 : Toukokuu 25, 2010, 01:32:59 »

Missäs huulipellit on?  Virnistää  Komea peli, edelleen!
tallennettu
Herbi
Vieras
« Vastaus #399 : Toukokuu 25, 2010, 07:47:03 »

Huulipellit jäi valitettavasti itä-suomeen vielä toistaiseksi, kun jostain kumman syystä ei kantanu kahta henkeä plus matkatavaroita simpele - kuopio - tampere roadtripillä. Virnistää

Oli kyllä semmosia routaheittoja, että hyvä vaan kun en laittanu.. Ois nimittäin entiset lokarin kaaret tällähetkellä.

Kyllä ne tässä kesällä alle ruuvataan. Tarvii vaan jostain hakea getarin väätösauvat, jotta saa perän jäykemmäksi. Iskee silmää
tallennettu
Liahu
Vieras
« Vastaus #400 : Toukokuu 25, 2010, 07:55:27 »

On kyllä paaaljon paremman näköinen pelleillä. Nuo nykyiset vanteet on jotenkin todella laimean näköiset verrattuna muuhun pirssiin.

Muuten kyllä todella upea peli, vieläkin. Hymyilee
tallennettu
plagu
Vieras
« Vastaus #401 : Toukokuu 25, 2010, 07:56:50 »

Ainoo et toi konepelti ei vaa mun mielestä istu tohon vaiha se Virnistää
tallennettu
BugSoldier
Vieras
« Vastaus #402 : Toukokuu 25, 2010, 09:20:23 »

Eih. Älä vaiha peltiä! Just ykköne!

Pikkase aiheutti repeilyä nuo laastarit. Jätä ne noin.  Virnistää Virnistää
tallennettu
sami81
Vieras
« Vastaus #403 : Toukokuu 25, 2010, 10:13:11 »

Ainoo et toi konepelti ei vaa mun mielestä istu tohon vaiha se Virnistää
Livenä paremman näköinen toi konepelti Näyttää kieltä Kuvissa se ei oikein pääse oikeuksiinsa.
tallennettu
plagu
Vieras
« Vastaus #404 : Toukokuu 25, 2010, 10:33:48 »

Ainoo et toi konepelti ei vaa mun mielestä istu tohon vaiha se Virnistää
Livenä paremman näköinen toi konepelti Näyttää kieltä Kuvissa se ei oikein pääse oikeuksiinsa.

Juu näin mä sen viime syksynä jello miitis, en mä pitäny sillonkaa siitä  Virnistää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!