XU9j4D6C = XU9J4K, ei kattia, 1,9 160hv -87...-91
DFW = XU9J4Z, katillinen, 1,9 148hv -90...-92
RFY = XU10J4Z, katillinen, 2,0 155hv -92...96
D6C ja DFW koneiden erot on männissä ja imunokkapyörässä.
RFY kone on kokonaan erilainen.
DFW kone siis ainut laillinen kone 205 mi16 konversioon.
Lisätietoa konversiosta Käyttämällä foorumin hakua.
http://www.205gtidrivers.com/articles/e1-mi161.html----------------------------------------------------------
XU10XU10 J2TE 145 PS (142 hp/106 kW) turbo catalyst
XU10 J2TE 150 PS (147 hp/110 kW) turbo catalyst
XU10 J4D/Z 150 PS (147 hp/110 kW) 16-valve DOHC catalyst
XU10 J4R 135 PS (133 hp/99 kW) 16-valve DOHC catalyst
XU10 J4RS 167 PS (164 hp/122 kW) 16-valve DOHC catalyst
XU10 J4TE 200 PS (197 hp/147 kW) 16-valve DOHC turbo catalyst
XU9JAZ 119 kg
XU9J4 133 kg
XU10J4RS 149 kg
------------------------------------------------------------