Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 13, 2021, 07:02:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhdysputki  (Luettu 1841 kertaa)
jpe
Vieras
« : Kesäkuu 27, 2003, 05:08:41 »

Niin että mitäs hyötyä V-koneissa on tuosta yhdysputkesta vähän pakosarjan jälkeen? Huh
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 01:00:00 kirjoittanut 1056920400 » tallennettu
thytonen
Vieras
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2003, 08:35:00 »

Se tasaa sytytysjärjestyksestä johtuvia paine-eroja putkien välillä. Muista hyödyistä on yhtä montaa mielipidettä kuin katin poiston vaikutuksista... Mutta saattaa lisätä tehoa ja vääntöä... Mutta eipä ole omakohtaisia kokemuksia  mut käyntiääni ainakin muuttuu...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 01:00:00 kirjoittanut 1056920400 » tallennettu
KariM
Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2003, 08:44:57 »

Jotkut väittävät H-putken tuovan lisävääntöä alas. Tiedä häntä. Kaverin Buickissa oli tuollainen putki suljettavalla läpällä; Otettiin käyrät sekä putki auki että kiinni, eikä tässä tapauksessa ollut minkäänlaista näkyvää eroa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 01:00:00 kirjoittanut 1056920400 » tallennettu
Flashmn
Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2003, 01:38:04 »

Thytosen kanssa samaa mieltä, H-pipe:n tarkoitus on just toi kummankin "lohkon" pakokaasujen välisen paine-eron tasaaminen. Ainakin jenkki-harrastajat väittää suuresti että sillä saa enemmän tehoja irti Hymyilee.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 01:00:00 kirjoittanut 1056920400 » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!