Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 18, 2019, 02:00:20 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Peugeot 306 xs faceliftaus & styling  (Luettu 20677 kertaa)
Vesulius
Vieras
« Vastaus #15 : Heinäkuu 14, 2009, 06:39:42 »

Tänään jatkettu puskuriprojektia kolmen uretaanipurkin verran. Oli tarjouksessa Sistan vaahto ja otin sitä sitten mut ei nyt ihan niin hyvältä vaikuttanu kuin wurthin tavara. Meinas valuta vaikka mitä koitti tehä ja nyt lopputulos on sellanen että tohon sais varmaan yhen purkin verran lisätä tavaraa jotta sitä ois kaikissa niissä kohdin tavaraa kuin tarvitaan.

Katotaan nyt kun tota pääsee raakamuotoilemaan, että miten se nyt sitten meni.

Tossa sitten kun urtsi oli kuivumassa vaihdoin ton keskikonsolin "lokeromalliseen". Ei paha nakki mutta aikaa kului kun työtahti oli mitä oli. Tonne keskikonsolin alle sais sitten hyvin vedettyä vaikka piuhat konttiin kun se tulee ajankohtaseksi, toinen vaihtoehto on kynnyskotelot.

Löyty tuolta keskikonsolin alta muutama parkkilippu ja pari ruuvia ja mutteria sekä koivunsiementä aika pirusti. Että ihan hyvä oli putsata sieltäkin, olihan jalkaosan tuuletuskanavissakin paksu pölykerros jo kertynyt 15 vuoden aikana.

Puskuria yks, kaks ja kolme.

Keskikonsoli ennen ja jälkeen.

Edit. Linkki korjattu, tänks murkkis.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2009, 06:40:00 kirjoittanut Vesu » tallennettu
murkkis
Vieras
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2009, 08:34:11 »

Keskikonsoli ennen ja jälkeen.

Taisi mennä tuo linkitys hiukan pieleen tuossa keskikonsolissa, mutta asiallista meininkiä tulossa! Lisää uretaania vaan jne. Hyvä tulee!  Hymyilee
tallennettu
Vesulius
Vieras
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2009, 05:08:31 »

Projekti etenee. Puskuri on nyt saanut suurin piirtein muotonsa ja tänään viimeiset urtsin lisäykset tehty. Muotoilusta puuttuu enää puskurin päiden muotoilu renkaankaarien jatkeeksi ja pientä muotoilua keskikohtaan jottei puskuri näyttäisi silotetulta ja korotetulta.

Tältä se nyt näyttää.

Tuli hommattua lasikuitua ja tarvikkeitakin jo muottia varten. Kuinkakohan paljon tota mattoa nyt sitten kuluu yhtä muottia varten? 300:sta toi matto on ja mulla on sitä nyt noin 5neliötä. Hartsia on 3kg ja siihen tarvittava määrä kovetetta. Tavarat.
tallennettu
Vesulius
Vieras
« Vastaus #18 : Elokuu 05, 2009, 06:23:58 »

Tänään taas haalittu osia kasaan tota faceliftausta varten, enää puuttuu valot. Osissa tietenkin jotain pientä fiksaamista, mut se ei nyt haittaa. Kuin ihmeen kaupalla värikin on täysin sama kuin mulla  Virnistää Valoiksi olen aatellut mustapohjaisia enkeleitä ja semmoset pitäiskin tilata vielä tällä viikolla.

Mites muuten toi kun tossa on nyt vissiin h1+h1 valot ja uudet ois h7+h7 niin mites noitten liittimien vaihto onnistuu? Ja entäs kun noi uudet valot ois tarkotettu sähköiselle korkeussäädölle ja mulla ei semmosta tossa ole? Tossa valojen säätö tehään suoraan valoista, ei ole siis kabiinissa sitä "rullaa".
tallennettu
ICo
Vieras
« Vastaus #19 : Elokuu 06, 2009, 04:49:29 »

Noita facelift anneleita pitäisi löytyä myös ilman korkeudensäätöä ja muistaakseni vielä E-hyväksynnällä. Ei taida tosin Suomen puolelta löytyä. Olikohan Briteissä? Jos hankit nuo missä on tuo korkeudensäätö niin sitten tarvitset ainakin ne moottorit, että saat säädettyä ne kohdalleen ruuvista. Muuten ne sojottaa minne sattuu, ellet sitten viritä jotain vippaskonstia, mutta menee aika vaikeaksi. Ei kai sillä mitään väliä ole vaikka se korkeudensäätö ei olekaan toiminnassa, jos sieltä kojelaudastakaan ei sitä käyttökytkintä löydy?

Valojen liitännästä en tiedä onko erilainen.

E: Ainiin ja briteistä tilatessa saattaa tulla valokuvion kanssa ongelmia. Luulisi kuitenkin, että sen pystyy kääntämään tosin enemmän näpräämistä Virnistää
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2009, 04:56:25 kirjoittanut ICo » tallennettu
Pete_69
Vieras
« Vastaus #20 : Elokuu 06, 2009, 05:58:42 »

löytyyhän noita anneleita suomestakin mitkä ovat ilman tota sähköstä korkeuden säätöä, itse ainakin tilasin omani completokselta ja ovat ihan e hyväksytyt Hymyilee
tallennettu
ICo
Vieras
« Vastaus #21 : Elokuu 06, 2009, 01:07:17 »

löytyyhän noita anneleita suomestakin mitkä ovat ilman tota sähköstä korkeuden säätöä, itse ainakin tilasin omani completokselta ja ovat ihan e hyväksytyt Hymyilee

Niinpäs näkyy olevan.

Ainakin nämä:
http://completos.workspace3.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=29.PG4+KIT+07

On vaan hivenen kalliimmat jostain syystä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2009, 01:07:31 kirjoittanut ICo » tallennettu
Vesulius
Vieras
« Vastaus #22 : Elokuu 06, 2009, 06:43:09 »

Joo enpäs tuolta Completokselta oo kattonukkaan noita valoja. Slamitilta oon aatellu tilata noi FK:n uudemmanmalliset ph2/3 mustat enkelit. Completoksella saa näköjään vaan noita FK:n vanhemmanmallisia. Tosin nuo Dectanen enkelit tuolla Completoksella vaikuttais kanssa aika hienoilta. Eipä muuten Completos oo ilmottanu missään valoissa et mikä polttimonkanta niis on ja tosta korkeussäädöstä on ilmotettu vaan jos sitä ei oo. Täytyis varmaan pirauttaa tonne ja kysellä noista vähän enemmän.

Dectanen sivuilla on muuten joku maininta et noissa ois Xenon-lasit eli voiko noi olla hyväksytyt niille? Pete_69 sulla vissiin on noi dectanen 2-rinkulaiset enkelit, onkos niissä jotain merkintää xenoneista?
tallennettu
Pete_69
Vieras
« Vastaus #23 : Elokuu 07, 2009, 02:41:07 »

ei noissa mun umpioissa ainakaan mitään merkintää xenoneista oo, ja polttimot noissa on H1 kannalla  Hymyilee
tallennettu
Vesulius
Vieras
« Vastaus #24 : Joulukuu 04, 2009, 01:15:25 »

Pitkään ollut taas hiljaiseloa. Mutta tuli nyt sitten tänään tilattua completokselta noi FK:n tummat enkelinsilmät. Parin viikon päästä pitäs tulla, pääsee sitten joululomalla taas auton kimppuun.

Edit: Eihän niitä valoja sitten saakaan joululomille mennessä, ei ollu kyseisiä valoja ees maahantuojalla niin toimitus venähti hiukkasen. Jos edes ens vuoden ekalla viikolla sais valot.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2009, 09:25:45 kirjoittanut Vesu » tallennettu
Vesulius
Vieras
« Vastaus #25 : Tammikuu 22, 2010, 07:28:37 »

Vihdoinkin tällä viikolla tiistaina tuli ilmoitus valojen saapumisesta ja tänään sain sitten haettua ne itselleni. Johan siinä kuluikin aikaa, 1,5kk eli 29 työpäivää Järkyttynyt Tänään sitten alottelin jo purkamaan tota keulaa ja siinä tuolla pakkasessa ei nyt kovin pitkälle päässyt kun iski pikku pulmaa eteen.

Eli auton keula on "rampeilla" jotta keula olisi ylempänä maasta. Täten en voi renkaita irrottaa ja sitä kautta en voi irrottaa sisäloksuja. Mistä kautta sitten pääsee käsiksi niihin neljään (2per puoli) ruuveihin jotka on siellä sisällä pitämässä puskuria kiinni. Tiedän paikan missä ne suunnilleen on mutta ei vain löydy mitään koloa mistä sinne näkisi tai pääsisi käsiksi. Apua kaivataan.

Nyt oon purkanut siis maskin, valot ja valojen listat. Puskurin alakiinnikkeet on irti. Lukkopellin/silmäpellin tosta irrotan myös, mutta en sitäkään saanut puskurin kanssa irti.

Ph2-osat mitkä mulla on niin oli kyllä irrotettu niin että puskuria ei ollut irroitettu erikseen silmäpellistä eli ne pitäisi myös onnistua purkamaan yhdessä.

Pari surkeeta kuvaa aikaansaannoksista.
tallennettu
kovala
Vieras
« Vastaus #26 : Tammikuu 22, 2010, 09:12:50 »

Pääsee varmaan helpoimmalla kuitenkin kun ottaa ne sisäloksut pois  Hymyilee Näin tein ainakin itse.
tallennettu
vexa
Vieras
« Vastaus #27 : Tammikuu 23, 2010, 01:35:21 »

Pääsee sinne käsiksi ottamatta sisälokareita poikkeen. Irrottaa vaan puskurista sen osan sisälokaria, mikä on vaaka-asennossa kiinni puskurissa ja sisäloksussa ruuveilla. Sitten puskurin 10mm mutterit sijaitsee suunnilleen sumuvalojen yläpuolella, ja samoilla paikkeilla on myös lukkopellin 13mm mutterit.  Näyttää kieltä Todella ahdas paikka vakiopuskurilla (mulla vähän väljempi, kun muokattu puskin  Iskee silmää), mutta ei mahdoton. Saattaa olla jopa helpompi irrottaa lukkopellin mutterit ja ottaa lukkopelti puskureineen pois.
tallennettu
Pete_69
Vieras
« Vastaus #28 : Tammikuu 23, 2010, 04:10:15 »

ite tein ton homman niin että avasin tosta lukkopellistä ne alemmat kiinnitys pultit ja sen jälkeen kaveri veti käsin puskuria ja lukkopeltiä varovasti ulospäin niin että sain helposti avattua noi puskurin pultit, tosin eipä se varmaan oo paha homma irottaa koko peltiä puskureineen päivineenkään.
tallennettu
nenna-
Vieras
« Vastaus #29 : Tammikuu 23, 2010, 06:37:44 »

OT, mut myytkö ton wanhan ph1 etupuskurin? Pyörittää silmiään
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!