Sportpug.com Arkistofoorumi
Marraskuu 28, 2021, 01:25:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä autonpesuaine?  (Luettu 11491 kertaa)
vayne
Vieras
« Vastaus #15 : Toukokuu 09, 2008, 07:14:51 »

Onko kellään ollut kokemuksia Bilteman auto vaha shampposta ?

Nimittäin kokeilin juuri ja lähti kaikki viikko sitten vahatut vahat samalla  Vihainen

Ajattelin vielä laimealla seoksella pestä kevyesti hyvä vahan takia ja luulin että vaha pesuaine vaan ylläpitää kiiltoa. Pesun jälkeen kuivatessa ihmettelin kun on nihkeä pinta ja ei meinaa millään kiillottua. Siinä sitten totesin, ettei vahaa löytynyt enää pinnasta....
tallennettu
tomipee
Vieras
« Vastaus #16 : Toukokuu 13, 2008, 06:38:59 »

Kesäisin mäntysuovalla ja tarvittaessa liukkarii. Turtlevaxia olen myös suosinut, vanteiden pesuainees yms.
tallennettu
Jemppa
Vieras
« Vastaus #17 : Heinäkuu 28, 2008, 07:24:44 »

Itse pesen GLND:n autoshampoolla, jota harmi vaan ei saa enää mistään Surullinen Jättää vahauksen paikoilleen, mutta poistaa kaiken kuonan ja ryönän pinnasta.
tallennettu
Antti O
Vieras
« Vastaus #18 : Heinäkuu 28, 2008, 02:06:20 »

Niin ja nykysin tosiaan on käytössä turtlewaxin orange pesuaine (saa motonetistä 3l tai 5l kannun) 7e tms.
Hyvää ja riittoisaa. miusta litrahinta kohillaan Iskee silmää
tallennettu
chorrus
Vieras
« Vastaus #19 : Heinäkuu 28, 2008, 02:27:24 »

Onko kellään ollut kokemuksia Bilteman auto vaha shampposta ?

Nimittäin kokeilin juuri ja lähti kaikki viikko sitten vahatut vahat samalla  Vihainen

Ajattelin vielä laimealla seoksella pestä kevyesti hyvä vahan takia ja luulin että vaha pesuaine vaan ylläpitää kiiltoa. Pesun jälkeen kuivatessa ihmettelin kun on nihkeä pinta ja ei meinaa millään kiillottua. Siinä sitten totesin, ettei vahaa löytynyt enää pinnasta....

Joskus tuli kokeiltua, samoin tuloksin..
tallennettu
Aksu
Vieras
« Vastaus #20 : Heinäkuu 29, 2008, 07:34:29 »

Niin ja nykysin tosiaan on käytössä turtlewaxin orange pesuaine (saa motonetistä 3l tai 5l kannun) 7e tms.

Tää kama toimii jos pesee auton niin ettei se ole kerennyt edes likaantua. Muutamalla eurolla muutaman euron pesuaine Iskee silmää

Parhaan pesutuloksen olen saanut zainon omalla pesuaineella zainon vahan kera, mutta on nuo korrekin pesuaineetkin toiminut.
tallennettu
Pougout
Vieras
« Vastaus #21 : Heinäkuu 30, 2008, 05:47:38 »

TEGEE- autovahashampoo on täälläkin kokeilussa, kun glymin vihree oli loppunu Näyttää kieltä

Vaikuttaa varsin pätevältä aineelta tämäkin Hymyilee Ja halvempaakin oli...
tallennettu
309 Tunig
Vieras
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2008, 04:30:28 »

TEGEE- autovahashampoo on täälläkin kokeilussa, kun glymin vihree oli loppunu Näyttää kieltä

Vaikuttaa varsin pätevältä aineelta tämäkin Hymyilee Ja halvempaakin oli...

Joo oon ollu siihen tosi tyytyväinen ja sillä purkilla pesee useammin kuin glymillä Hymyilee leveästi
tallennettu
arrakis
Vieras
« Vastaus #23 : Heinäkuu 31, 2008, 05:01:15 »

Tää kama toimii jos pesee auton niin ettei se ole kerennyt edes likaantua. Muutamalla eurolla muutaman euron pesuaine Iskee silmää

Parhaan pesutuloksen olen saanut zainon omalla pesuaineella zainon vahan kera, mutta on nuo korrekin pesuaineetkin toiminut.

Tuota Orangea en osta enää ikinä. Oli oikeasti paskinta autoshampoota, jota olen käyttänyt. Niinkuin edellä todettiin "Muutaman euron pesuaine..."

tallennettu
Tatti
Vieras
« Vastaus #24 : Elokuu 01, 2008, 03:22:38 »

Nyt tullee valitusta ja huutoa, mutta astianpesuaineen oon todennu parhaaksi!!  Virnistää
tallennettu
atsinisalo
Vieras
« Vastaus #25 : Elokuu 01, 2008, 05:31:27 »

Tuota Orangea en osta enää ikinä. Oli oikeasti paskinta autoshampoota, jota olen käyttänyt. Niinkuin edellä todettiin "Muutaman euron pesuaine..."

Kyllä vaan setänkin autot sillä orankilla hyvin peseentyi siihen asti kunnennes 5 l:n purkki tyhjeni,ja kesti todella kauan Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!