Sportpug.com Arkistofoorumi
Lokakuu 21, 2019, 04:05:12 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 306 XR-->XSi  (Luettu 31665 kertaa)
Kale
Vieras
« Vastaus #150 : Kesäkuu 11, 2010, 10:10:07 »

Kauan olet odottanut että se flekti huutaa sitten kun se avain pois otettuna lähtee pyörimään? Omassani se on joskus lähtenyt huutamaan vasta hetki sen jälkeen kun sammuttanut auton ja lähtenyt kävelemään autolta poispäin Hymyilee leveästi En tiedä liioittelenko mutta luokkaa 5-10min saattaa pöhistä se flekti ennenkuin pysähtyy...
tallennettu
pugnisti
Vieras
« Vastaus #151 : Kesäkuu 11, 2010, 04:14:56 »

mikähän mahtaa olla vikana kun letti ei lähe pyörimään, vaikka menee sen rajan yli kun sen PITÄISI lähteä pyöriin, mutta sillon ku kääntää avaimen nolla asentoon, niin se lähtee pyöriin eikä pysähdy ennenkö ottaa sen anturin johdon irti? sit taas ku on kone jäähtyny ja laittaa sen johdon kiinni niin ei taas pyöri, niinku ei pidäkkään. vika kenties jossain termostaatissa vaiko muualla? ja missähän mahtaa olla 96 vuoden 2litrasessa koneessa se veden lämpötila anturi? nimittäin syylärissä se ei oo, ja kävi mielessä ettei se vetäisi sielä jotenki jumiin, mikäli sellanen jossain on. että sellasia mietteitä. kiitos jos  voisitte auttaa. releissä ei pitäis olla vikaa.

Missä flektin rele muuten on? Mulla ei taas flekti pyöri ollenkaan, mikä tekee kaupunkiajosta mielenkiintoista, kun auto pitää sammuttaa aina pysähdyksissä.

Flektin lämpöanturi on yleensä termostaattikotelossa.
tallennettu
jypezz
Vieras
« Vastaus #152 : Kesäkuu 11, 2010, 10:45:08 »

en oo kyllä kale tota kokeillu mut se pyöri vaikka kone oli jo ihan jäähtyny...menee pian pakkasen puolelle! Hymyilee leveästi ei ole ainakaan tuossa sielä kotelossa mitään.... pistää miettii nää sähköviat välillä. sitte vielä ku toimi eilen päivällä mutta illalla oli jo säätö päällä. mut täytyy testata tuo kyseinen juttu. Kiitos!
tallennettu
vexa
Vieras
« Vastaus #153 : Kesäkuu 12, 2010, 03:11:27 »

Flektien releet on ollu ainakin 306 HDI:ssa ja GTI-6:ssa flektikehikossa, flektien välissä yläreunassa on sellanen kotelo.
tallennettu
jypezz
Vieras
« Vastaus #154 : Kesäkuu 13, 2010, 11:09:12 »

juu! siinähän ne komeilee.  Hymyilee lähinnä oon miettiny että missä 96-vuoden 2 litrasessa on se lämpöanturi mikä laukasee ne letit pyörimään, ku ei siinä syylärissä ollu mitää anturia.
tallennettu
jypezz
Vieras
« Vastaus #155 : Elokuu 12, 2010, 08:04:45 »

mistähän saattaa johtua että kierrokset joskus jää todella korkealle tyhjäkäynnillä ja jos painaa esim kaasua ,että kierrokset nousee 3tonniin niin saattaa hetkeks jäädä siihen? onko kellään kokemuksia samankaltaisesta toiminnasta? kone on 2,0l 8v
tallennettu
jpe
Vieras
« Vastaus #156 : Elokuu 12, 2010, 08:09:57 »

Kaasuvaijeri tai -läppä saattaa jumittaa. Joutokäyntisäädin on kans yks mahdollisuus.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!