Kuten joskus jo aiemminkin jossain todettu, niin 309:iin tulee väkisinkin hieman 'bx-efektiä', mikäli autoa madaltaa enemmän ja
oikein...

Tuo kaarien koko ero kun on aika merkittävä (n. 7cm) etu- ja takapään välillä.
Mikäli 309:n madaltaa vain katsomalla renkaan asettumista kaareen, niin se se vasta järkyttävää katseltavaa onkin...

Jossain vaiheessa aikasemmin maskista olikin jo puhetta, ja eihän tuo tuohon istukkaan, kun siihen on joku vasenkätinen asentanut jonkun 306:n keulamerkin...

Aiemmin meinasin siihen vaihtaa 309:n merkin, mutta se olis ollu isompitöisempi, kuin hyllyssä vakaavan merkittömän maskin maalaaminen ja asentaminen, niin annoin asian sitten olla...

Laitan sen merkittömän maskin joskus.

Navasta kaariin mittoja en nyt muista, mutta voin ne jossain vaiheessa mittailla ja ilmotella.
No onhan tuo nyt vähän tommonen puutarhajyrsin, mutta kyllä sillä jo ajelee. Siistimistä pitäs koittaa suorittaa aina ajan salliessa.

Jostakin pitäs löytää hetkeksi alkuperäinen luukuton 309:n katto, taikka mielellään koko auto, josta saisin muotitettua kattopellin.
