Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 18, 2019, 01:52:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mimmi 16vee taloon  (Luettu 18979 kertaa)
Uppe
Vieras
« Vastaus #45 : Marraskuu 02, 2008, 07:32:19 »

Tuo oli niin hyvä kommentti Kimmolta että pakko pistää allekirjoitukseen Virnistää

...mutta asiaan: Tänään kaverin kanssa näperrettiin sitä sähkölasia ja aikamme värkättyämme vikakohteeksi paljastui se helpoin vaihdettavissa oleva komponentti eli sähkölasin katkaisija. Siiitä pistin ostoilmoituksen palstalle kuten muistakin puuttuvista osista.
Myös muuta tuli värkättyä kuten ilmansuodatin,raitisilmasuodatin ja öljyletkut paikalleen.
tallennettu
Antti O
Vieras
« Vastaus #46 : Marraskuu 05, 2008, 09:58:14 »

hyvä että olet alkanut mi:tä pelastamaan, jos noita nettiautossa myytäviä seurailee niin eipä siellä taida olla kovin monta hyväkuntoista ja hyvällä pidolla ollutta myynnissä / vuosi.
Tuo värihän on toi turkinmusta lainaten chorrusta. Itsellä muuten kävi harrasteauton hankinnan kanssa samanlailla että kun käyttöauton kanssa pääsi liiankin helpolla ja ei oikein tuota rassaamista ollut niin piti harrasteauto hommata. Nyt sitä rassaamista on niin paljon kun vaan jaksaa ikinä touhuta..  Pyörittää silmiään

Pistä ihmeessä tarkempia kuvia, ja ota konehuoneesta ja sisustastakin kuvia.
tallennettu
Uppe
Vieras
« Vastaus #47 : Marraskuu 05, 2008, 05:19:03 »

Juu, pitää pistää jossain vaiheessa,sisustassakaan ei mitään eroa uuteen ole kuin autopuhelimen reijät kojetaulussa sekä "lievähkö" vihreän Mennenin haju joka on ollut edellisen omistajan lempituoksu ja syksyllä alkoi niin tottumaan siihen että kohta se on minunkin lemppari Virnistää. Alkuperäinen Blaupunktin soitinkin on vielä paikallaan mutta se vaihtuu Pioneerin Mp3;seen joka jäi yli tuosta avosta.
Niin ja poppien lisäksi pitäis kojelaudan polttimoita vaihtaa,samalla sitten jos löytää virheettömän kojelaudan.
tallennettu
Uppe
Vieras
« Vastaus #48 : Marraskuu 08, 2008, 05:00:11 »

Alkaa kohta olla talli täynnä varaosia... Pyörittää silmiään
Nyt tuli ostettua ensimmäinen (ja ainoa) tyynink-palikka autoon, nimittäin Eibachin -35mm madallusjouset. Eiväthän ne niin paljoa edes tätä Mimmiä varmastikaan madalla notta tuleepa aika linjaan kun noissa tuppaa aina olemaan tuo perä vähän matalemmalla. Taasen tuli tehtyä "löytöjäkin" kun maahantuojalla oli vielä yksi pari Mi;n alkuperäisiä etuiskareita Hymyilee. Niinpä etutolpissa on nyt kaikki uutta kun aikaisemmin ostin ne yläpäät valmiiksi. Lisäksi ostin laturinhihnan ja sytytysyksikön varalle.
tallennettu
Torso
Vieras
« Vastaus #49 : Marraskuu 08, 2008, 06:44:37 »

Kyllä se tuolla -35mm madalluksellakin luulis tipahtavan ihan hyvin.
Entisessä mimmissä ainaki läsähti keula kenttään, kun vaihoin alle -45mm Cobran jouvet.
Eli madalti odotettua enemmän.

Hymyilee
tallennettu
sami81
Vieras
« Vastaus #50 : Marraskuu 08, 2008, 07:33:54 »

Cobraa ja Eibachia tuskin voi verrata samassa lauseessa Virnistää
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2008, 07:34:55 kirjoittanut S_a_m_i » tallennettu
zamzam
Vieras
« Vastaus #51 : Marraskuu 08, 2008, 08:59:06 »

Aikalailla hatusta vedettyjä taitaa olla nuo ilmoitetut madallusmäärät. Spax:n juoset lupasi -25mm, kyllä tuo tais hiukka enemmän tippua...
tallennettu
Juuso
Vieras
« Vastaus #52 : Marraskuu 08, 2008, 10:27:24 »

tuo
Arrgh... ei kait vaan hainevä pilkistä katolla...? Ei noin... Itkee Iskee silmää
tallennettu
zamzam
Vieras
« Vastaus #53 : Marraskuu 08, 2008, 11:45:19 »

tuo
Arrgh... ei kait vaan hainevä pilkistä katolla...? Ei noin... Itkee Iskee silmää
Joo'o sehän se. Oli tuossa aikanaan myös mm. kanaverkolla turatut maski ja tankinluukku, sekä sisustassa punaiseksi sotkettuja muoveja ja sähköviritelmiä. Monta kertaa on tullut ihmeteltyä miksi on pitänyt autoa tärvellä, tuollekin viritelmälle on kiinnitysreikä porattu peltiin. Poistuu kyllä aikanaan, kun tuon joskus maalauttaa uudestaan. Ennen sitä kuitenkin vuorossa takapäästä pohjan ja akseliston läpikäynti. Jos tuon nyt joskus saisi yhtä siistiksi, kuin tuo Upen Mi.

e: Niinjoo, on tullut tuo takapääkin jo laskettua etupäätä vastaavaksi, toisin kuin kuvassa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2008, 11:49:04 kirjoittanut imaS » tallennettu
Uppe
Vieras
« Vastaus #54 : Maaliskuu 23, 2009, 09:53:19 »

Kesä tuli,haiii!!  Hymyilee leveästi



Tähän voisi nyt talven värkkäyksen jälkeen sanoa että "Se toimii sittenkin",sen verran palikkaa on tullut uusittua että päästäisi kesä mahdollisimman vähällä ruuvauksella. Tuossa viimeisimpinä juttuina tuli nyt vaihdettua joka kulmaan uudet ja alkuperäiset iskarit sekä etupäähän ne Eibachit. Madallusta ei tosiaan tullut kuin max 1cm mutta se riittää. Toinen vetoakselin suojakumi oli myöskin vaihdon tarpeessa sekä noita valojen maadoituksia parannettiin niin ei enää välky kuin joulukuusi. Kaikkiin etuvaloihin,myös niihin uusiin sumareihin asensin hieman "chatöö le france"-henkisesti keltaiset polttimot,erottuupa vastaantulijoista näin xenon-aikakaudella..
Yksi homma jäi vielä tämänpäiväisen testiajon jälkeen mietityttämään: Vaikka vaihdettiin uuteen se pakosarjan ja putkiston yhdistävä laippa niin jotenkin tuntuu pieni pakokaasujen haju tunkeutuvan matkustamoon,liekö se kuitenkin vielä liian löysällä tai sitten se moottori elää liikaa?

Ainiin,sisustakin tuli pestyä talven aikana ja laitoin sinne vielä CRC;n hajuntappajan viemään loputkin Mennenin tuoksut,toivottavasti auttaa Virnistää



tallennettu
arrakis
Vieras
« Vastaus #55 : Maaliskuu 23, 2009, 10:22:04 »

Aika kun mukavan puhtaaks olet saanut auton sisältä. Oikein vanhan hinkkaajan mieltä lämmittää... Hymyilee
tallennettu
jordanpug
Vieras
« Vastaus #56 : Maaliskuu 23, 2009, 10:42:39 »

Huippuhyvältä tosiaan näyttää  Hymyilee Toivottavasti löydät hyvän 205 GTI aihion. Olisi kiva nähdä sellainenkin yhtä siistissä orkkiskunnossa  Hymyilee leveästi
tallennettu
Uppe
Vieras
« Vastaus #57 : Maaliskuu 24, 2009, 04:25:33 »

No eräs -91 vuosimallinen ja kohtuuvähän ajettu on kiikarissa,pitäisi vain tuo museokadetti myydä pois kun siitä joutuu hieman jopa maksamaankin Hymyilee leveästi. Mutta semmonen vielä tulee kun palaset natsaa kohdilleen.
Tänään tein reippaan sadan kilometrin testilenkin ja se käryn haju katosi,ilmeisesti moottorin eläessä se laippa nyt hakeutui omiin uomiinsa ja alkoi pitämään. Jos ongelma tulee takaisin,pitää alkaa noita moottorin tukityynyjä vaihtamaan.
tallennettu
Janne91
Vieras
« Vastaus #58 : Maaliskuu 25, 2009, 02:14:54 »

On nätissä kunnossa sunkin mimmi, kiva nähdä muitakin siistejä versioita Hymyilee
tallennettu
Uppe
Vieras
« Vastaus #59 : Huhtikuu 25, 2009, 07:17:01 »

Nonii,reippaat tuhannen kilometriä tullut ajeltua ja tuntuis aika hyvin toimivan (kopkop). Tällä viikolla vaihdettiin vielä bensansuodatin sekä bensapumppu varmuuden vuoksi sekä Redlinen vaihteistoöljyt. Tuo vaihdelaatikko toimii nyt kyllä kuin unelma ja eron vanhaan huomasi välittömästi,eli jos joku arpoo että kannattaako vaihtaa niin voin sanoa että ehdottomasti. Hymyilee

Tässä nyt tuleekin kilometrejä kerrytettyä kun huomenna lähdetään Haaparantaan peräkärry perässä ja sitten Vappuna vielä Lahden Classic MotorShowhun.
Ohessa vielä tilannekuvaa,takana oleva käyttöautokin sai allensa OEM-henkisesti 407 Coupen 18" vanteet:

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!