Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 13, 2021, 05:48:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 106:een BX:n kone??  (Luettu 546 kertaa)
tibe69
Vieras
« : Helmikuu 08, 2009, 09:13:15 »

onko kellään selkoa miten menis bx-sitikan 1,6l (1-pisteruisku)moottori 106:een 1,4l(1-pisterusku myös)tilalle? pösössä vetelee kone viimeisiään ja leimaa olis toista vuotta jäljellä ja pihassa olis vähän ajettu bx..  Huh
tallennettu
Jepa
Vieras
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2009, 09:20:55 »

BX:s on XU-moottori ja 106:s TU, että menee aika säätämiseksi ku joutuu koneenkannakkeiden paikat uusimaan.
tallennettu
Pikkupeto
Vieras
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2009, 09:36:16 »

Mulla on xu-koneen swappi menossa tu-koneen paikalle. Kolme viisasta sanaa...Älä tee sitä.
Mä aloitin sen, koska joku joskus täällä sanoi, että se on melko helppo homma. Ja V*TUT. No kyllä tuo valmistuu, mutta olis pitänyt kunnostaa se tu-kone ja virittää se ns.maximiin tai vaihtaa isompi tu-kone ja virittää se. Iskee silmää
Kadun että aloitin, mutta kaikki ne onnistumisen hetket ja opinmäärät mitä olen saanut, niin ne ovat saaneet jatkamaan.

Jos olisin tiennyt tarkan totuuden silloin, niin olisin unohtanut koko homman, mutta toki jos olisin vaikkas mekaanikko ammatiltani ja olis luovuttaja-auto(kuten sulla) pihassa, niin todennäköisesti toi auto rullaisi jo.

Koneenkiinnikkeet, sähköt, tankki tai ainakin bensapumppu, jarrut, vetarit, (alusta), putki jne...
Mulla on todellinen vaihdettujen osien määrä aivan järjetön.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!