Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 19, 2019, 09:57:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 309 XS / GTI konversio, Uutta kantta kehiin.  (Luettu 13344 kertaa)
turtana
Vieras
« : Lokakuu 18, 2009, 09:49:23 »

Alkujaan 92mv. 1.9 XS yksipisteruisku.

*1.9l GTI kone (täysrempattu)
*405 jarrutehostin ja pääsylinteri.
*306 taka-akseli (rumpu) johon asennettu levyjarrut
*306 hdi etuvakaaja 22mm
* C3 sitikan koiranluut
*psa sähköhelvetit korjattu Virnistää
*takakaaret rälläköity että vasten pohjauskumejaan ollessaan    mahtuu 15" 205/50 renkaat 1cm liikevaralla.
*206 pösön coiloverit edessä.
*GTI mallin etujarrut
*215mm kuparikytkin
*GTI mallin pakoputkisto johon keskipöntön tilalle laitettu katalysaattori. ( reteet kaiku saundit )  Cool



« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2010, 08:29:12 kirjoittanut turtana » tallennettu
TRapW
Vieras
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2009, 10:21:15 »

Viititkö laittaa tarkempia tietoja tarvittavista muutoksista akseliin ja autoon..
tallennettu
murkkis
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2009, 01:40:12 »

309...Tuo hyviä ja huonoja muistoja mieleen, mutta silti kaipaan tuollaista vauhtinakkia paljon.  Virnistää

Mitäs olet muuten suunnitellut 309:iin? Vai ihan perushuollot ja käyttö-auto tarkoitukseen?
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 20, 2009, 06:01:33 »

Pyörii se sittenkin kun hiukan pirralla avittaa  Cool

Mikäs siellä alakerrassa jumissa oli?
tallennettu
Veskunderi
Vieras
« Vastaus #4 : Lokakuu 20, 2009, 06:33:49 »

Pyörii se sittenkin kun hiukan pirralla avittaa  Cool

Mikäs siellä alakerrassa jumissa oli?

4mm pidemmällä iskulla oleva kampirauta, vaatii hieman pirraamista että pyörii lohkon sisällä.

Olishan se pitänyt arvata Iskee silmää
tallennettu
Act10nM4N
Vieras
« Vastaus #5 : Lokakuu 20, 2009, 07:09:34 »

Pyörii se sittenkin kun hiukan pirralla avittaa  Cool

Mikäs siellä alakerrassa jumissa oli?

4mm pidemmällä iskulla oleva kampirauta, vaatii hieman pirraamista että pyörii lohkon sisällä.

Minkä kampura?
tallennettu
plagu
Vieras
« Vastaus #6 : Lokakuu 20, 2009, 07:21:56 »

Pyörii se sittenkin kun hiukan pirralla avittaa  Cool

Mikäs siellä alakerrassa jumissa oli?

4mm pidemmällä iskulla oleva kampirauta, vaatii hieman pirraamista että pyörii lohkon sisällä.

Minkä kampura?

jos ny vanhat kujeet pitää paikkaansa ni 2,1 td:n?
tallennettu
plagu
Vieras
« Vastaus #7 : Lokakuu 20, 2009, 07:47:34 »

HDi:n akseli, sopii suoraan.

paljos tolla saadaan iskutilavuutta?
tallennettu
Act10nM4N
Vieras
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2009, 08:31:23 »

HDi:n akseli, sopii suoraan.

pirraamalla  Hymyilee leveästi

Joo kätevähän tuo on kun vauhtipyörät menee ristiin puolin ja toisin ja jakopään puoli identtinen  Hymyilee (siis ainakin 2.1Td)

Edit: jos poraus on 85 , on kuutiota 2088cc
poraus 86  2138cc
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2009, 08:35:21 kirjoittanut Act10nM4N » tallennettu
Dogi
Vieras
« Vastaus #9 : Lokakuu 30, 2009, 07:48:07 »

Jahas, mopon karkaamista odotellessa. Hymyilee leveästi
tallennettu
miza
Vieras
« Vastaus #10 : Lokakuu 31, 2009, 03:29:14 »

Mielenkiintoinen projekti. Hymyilee

Pitää tarkkailla tämän kehittymistä.
tallennettu
Cacadu
Vieras
« Vastaus #11 : Lokakuu 31, 2009, 10:14:15 »

Ihan pakko kysästä, monta turboautoa sulla oikein on?  Virnistää

Tämä(kin) näyttää taas niin hyvälle.
tallennettu
kuppe
Vieras
« Vastaus #12 : Marraskuu 02, 2009, 11:35:36 »

Kysynpä täs samalla että meniskö esim hdi:n veivit ja kampura 1.9td koneeseen heittämällä?

Nousisko sillä mottorin tilavuus yhtään?
tallennettu
Act10nM4N
Vieras
« Vastaus #13 : Marraskuu 03, 2009, 03:51:00 »

Riippuu täysin siitä onko 2.1 ja 1.9 lohkotason mitta kampiraudan keskelle sama, epäilisin kuitenkin että 2.1 on eroa männän lakikorkeudessa tai lohkon korkeudessa.

Männän lakikorkeudessa ja lohkon korkeudessa muistaakseni
tallennettu
pugnisti
Vieras
« Vastaus #14 : Marraskuu 06, 2009, 09:28:45 »

Nyt kyllä karkas kuskilta mopo käsistä tai pikemminkin peugeot käsistä, Pitkän aikaa sitä ehti ihmetellä takaikkunasta ennen kun havut lakkas kilisemästä takapaksiin.

täytyypi ehtoolla katsoa kuinkapaljon tuli romua aikaseks.

Sellasta se on kun pitää yrittää mennä perse edellä puuhun ja vielä auton kanssa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!