Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 23, 2019, 05:37:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vapaavirtaus suodatin 205:seen  (Luettu 3692 kertaa)
joel205
Vieras
« : Lokakuu 22, 2009, 05:29:12 »

No laitetaan nyt tänne opastus jos joku ei kehtaa itse miettiä miten se sinne asennetaan. Tämä on siis tehty 1.4 ruisku koneeseen.

Eli ensin poistat sen litteän muoviosan siitä ruiskun ja ilmansuodattimen päältä. Sen jälkeen poistat ilmasuodattimen kannen jolloin lähtee myös suodatin. Seuraavaksi poistat ilmansuodatin kotelon. Ennen kotelon poistamista irroita lämminilma läppäkotelo jolloin ilmansuodatin kotelo lähtee helpommin pois kun vetää niitä letkuja ylös päin ja vetää kotelon sieltä välistä pois.
Kun kotelo putkineen on pois konehuoneesta, poista kotelosta imuputki ja laita se oikeilla paikalle takaisin. Nyt laitat sen vapaavirtaus suodattimen litteään muoviosaan, johon tulee suodatin kotelo. Nyt laitat sen lituskan takaisin omalle paikalle ja valmis.

Vapari on nyt vaan "väärinpäin" se ei haittaa mitään. Ja vapari saa ilmaa vakioputken kautta.
Suodattimen kaulan koko oli 3". menee siihen ilmansuodatin kotelon liitoksen päälle, ja kiristyy tiukasti.
tallennettu
joel205
Vieras
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2009, 06:09:49 »

Kuvia asennuksesta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5165492.jpg

Tuli vähän iso kuva Virnistää
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2009, 06:13:15 kirjoittanut joel205 » tallennettu
Toyman
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2009, 08:24:17 »

Tuliko kovasti tehoa lisää, eli ääntä?
tallennettu
joel205
Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2009, 06:34:06 »

no empä nyt tiedä. Tää on kokeilu versio, toimiiko talvella Virnistää
tallennettu
106 puk
Vieras
« Vastaus #4 : Marraskuu 05, 2009, 02:12:13 »

Mä tein niin vastaavaan 106:n koneeseen, että toin taipusalla alumiiniputkella tuon suodattimen tuolta moottorin takaan akun läheisyyteen.
tallennettu
joel205
Vieras
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2009, 08:51:11 »

itse katson tuon modin talvi olojen sietävyyden(luulis olevan hyvä). ja sitten kesäks vaihdan suodattimen paikkaa eteenpäin jollain letkun pätkällä."induction kit" Pyörittää silmiään
tallennettu
lari205
Vieras
« Vastaus #6 : Joulukuu 27, 2009, 11:46:03 »

Itsellä oli sama patentti, mutta muista että seokset on säädettävä uudelleen. Nimittäin seokset menee laihalle ja ruisku sekoo.
 205:n konehuonessa ei ole tilaa muualla ton kokoiselle suodattimelle (ilmeisesti mallia biltema kuten itselläkin oli) Se ei mahdu tunkin paikalle. Yritetty on! (paitsi jos nyt alkaa taas haaveilut konepellin modaamisesta tai vedät jonkun ylipitkän putken ja suodatin hipoo maata!)
tallennettu
junnu
Vieras
« Vastaus #7 : Tammikuu 06, 2010, 05:59:55 »

Tai sitten yksinkertaisesti akku pois tieltä.
tallennettu
joel205
Vieras
« Vastaus #8 : Tammikuu 15, 2010, 09:57:50 »

mites tuo säädetään(ruisku)? Ja en nyt yhden vaparin takia rupea akkua siirtämään. jos kyseessä olisi joku tehokkaampi auto niin sitten kyllä.
tallennettu
junnu
Vieras
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2010, 11:58:24 »

Silloin se on helpompaa se säätäminen kun siinä on säädettävä ruisku  Iskee silmää esim mega  Hymyilee Kai sitä vakioruuttaakin saa jotenki huijattua, lämpöanturin väliin vastus tms...
tallennettu
lari205
Vieras
« Vastaus #10 : Tammikuu 17, 2010, 10:04:20 »

Mono-jetronic:n seos säätyy kaasuläppäpotikkaa kiertämällä. Mahdotonta tehdä ilman pakokaasutesteriä. Eli lähimmälle korjaamolle säädättämään
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!