Sportpug.com Arkistofoorumi
Huhtikuu 08, 2020, 02:42:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 206 GTi  (Luettu 16465 kertaa)
Flinkki
Vieras
« Vastaus #15 : Kesäkuu 15, 2010, 07:06:50 »

Miten olisi joku helmiäisvalkoinen? Toisi perusvalkoiseen verrattuna mukavasti "eloa" pintaan.  Vaihtoehtojahan löytyy lähes joka merkin värikartoista. Eikä 206 ole tainnut saada tehtaalta helmiäisvalkoisena.
tallennettu
heck
Vieras
« Vastaus #16 : Kesäkuu 17, 2010, 11:31:19 »

Vastustan valkoista autonvärinä yleisellä tasolla Virnistää. Mutta jos sitä haluaa, niin en ainakaan oo koskaan nähny pearlescent-valkeaa 206:sta. Se on tietysti eri asia, että onko niitä koskaan tehty  Pyörittää silmiään

-H

edit: mulkoilin noita kuvia vähä aikaa, ja ehottasin, että pidät tuon värisenä, nättihän tuo on.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 17, 2010, 11:34:20 kirjoittanut heck » tallennettu
BlueLion
Vieras
« Vastaus #17 : Kesäkuu 17, 2010, 12:38:14 »

Mitä helmiäis valkoiseen tulee niin suurin osa 98% ei ole valkoisia vaan kellertäviä. Jos pakolla haluaa valkoisen ja vielä helmiäisen niin se väri löytyy rs4 värikartasta LOB9 - PEARL WHITE PEARLESCENT.  
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #18 : Kesäkuu 17, 2010, 04:18:31 »

Jokusen aikaa tässä miettinyt ja pällistellyt, niin kyllä tohon toi orkkisväri jää. Konepellin ja katon kanssa oon pohtinut, tekeekö niille mitään.. Himottas niille hiilikuidun väriseksi maalaus, kun oikean mallista hiilaripeltiä ei saa tähän..  Virnistää
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #19 : Kesäkuu 20, 2010, 05:21:50 »

Nyt kaipais apua.. Miten paljon perusmallin 206:den ja gti:n orkkispuskurit eroaa alareunan osalta toisistaan? löytyi juuri mun silmää miellyttävä orkkispuskuriin liimattava etuspoikka sellaiseen rahaan, ettei paljon kannata ite alkaa kuiduttelemaan Hymyilee

tallennettu
Pouseri
Vieras
« Vastaus #20 : Kesäkuu 21, 2010, 03:23:03 »

Parempien mallien puskurit on muhkeammat alareunasta.
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #21 : Kesäkuu 21, 2010, 08:36:58 »

dääm! no ei auta, kuidutan sitten ite alalipan tuohon.. seat leon cupran lippa olisi ollut sopiva, mutta ei madalla tarpeeksi. sen tyylinen olisi hakusassa ollut..
tallennettu
Cacadu
Vieras
« Vastaus #22 : Kesäkuu 21, 2010, 08:54:46 »

seat leon cupran lippa olisi ollut sopiva, mutta ei madalla tarpeeksi. sen tyylinen olisi hakusassa ollut..

Hei hei! Eikös autot kuulu madaltaa jousilla/iskareilla eikä kuidulla?  Iskee silmää
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #23 : Kesäkuu 21, 2010, 10:50:33 »

seat leon cupran lippa olisi ollut sopiva, mutta ei madalla tarpeeksi. sen tyylinen olisi hakusassa ollut..

Hei hei! Eikös autot kuulu madaltaa jousilla/iskareilla eikä kuidulla?  Iskee silmää

Kyllä tähän coilitkin tulee, mutta pitäs saada puskuria jokunen sentti alemmas kuin helmalinja, että olis optisesti tasapainoisen näköinen. nykyinen etulippa on musta, ja näyttää niinkuin helmapellit olis muutaman sentin matalammalla kuin keula.. Älkää huoliko, ei tähän kymmenien kilojen kittikasoja tule, saati neliökaupalla kuitua koriin.. nähty juttu edellisen auton kanssa Hymyilee
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #24 : Kesäkuu 22, 2010, 06:30:45 »

Jos muuten kiinnostaa millainen viritelmä edellinen auto oli, niin tässä linkki:

http://www.nettiauto.com/ford/fiesta/3280482

Takapuskuri koki vähän kovia, valmistui muutama päivä ennen auton luovutusta.. Juuri ennen maalausta tippui maalaustelineestä, ja vielä maali puolikuivana tuolilta lattialle.. Virnistää  Ja tietenkin kun irtaallan kitattiin, lokarin kanteista tuli liian kapeat + maalikauppa antoi väärää väriä, joten mahdolliselle uudelle ostajalle on takapuskurin kanssa tekemistä.. Hieman siis kiire paistaa läpi.. Vähän samantyylistä etulippaa ajattelin tähän, mutta pikkaisen enemmän päädyistä ulos tulevana, eikä ihan yhtä paljon madaltavana..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2010, 06:31:53 kirjoittanut maaco » tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #25 : Kesäkuu 27, 2010, 06:43:07 »

olen tässä pohtinut, että pitäsikö tästä lukkopesien sekä sivuvilkkujen paikat hitsauttaa maalauksen yhteydessä umpeen.. antennin reikää katosta mietin kanssa, mutta siitä viimeistään tuli varoituksia. mites noi ovet, miten herkästi niihin tulee isot alueet kittailtavaa? kori ei koe näillä näkymin muita muutoksia kuin uusi etuspoileri, ja mahdollisesti noi lukkopesät ja orkkisvilkun paikat mäkeen, ei oikeastaan kaipaakaan isompia. sivuvilkkuja pitää miettiä, kun en halua peilejä vaihtaa, joten uusien vilkkujen paikoiksi tulisi peilikolmiot jos ne lokareista siirtää.

etu- ja takavalot vaihtuvat talven mittaan tummempiin, kuten myös alusta korkeussäädettäväksi. näillä näkymin mulla olisi ylimaalausrahat viimeistään syyskuun alussa, joten sillon olisi tarkoitus saada auto maalarille.. samalla kun laseja puretaan irti, niihin olisi tarkoitus laittaa uudella työpaikalla mieto sävytys. (taka+takasivut 35% ja etusivut 50%)

muitakin ideoita saa esittää Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2010, 06:51:18 kirjoittanut maaco » tallennettu
pugnisti
Vieras
« Vastaus #26 : Kesäkuu 28, 2010, 02:17:42 »

Ite olen hitsaillut pari antenninreikää umpeen katosta ja ilman ongelmia. Ei pidä kiirettä, niin homma onnistuu taatusti. Täppi kerrallaan hitsaa palan kiinni ja antaa jäähtyä välissä, niin tulee hyvä.
tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #27 : Kesäkuu 30, 2010, 06:58:15 »

Antenni taitaa jäädä, yritin sisustasta katella paikkaa lasiantennille, ja sellasta ei kyllä nappaa katella. Vaihdan ton kattoantennin tilalle vaan pienemmän.

Tällähetkellä suunnitteluasteella, miten toteuttaa konepellin tai jommankumman oven avauksen jos akku loppuu Virnistää

Ei tekisi välttämättä mieli tehdä niinkuin kaveri ehdotti, että toisen takalasin ruuvit kääntää niinpäin, että etummaiset saa ulkopuolelta auki, ja rautalangalla vedettyä ovista lukkonupeista oven lukituksen auki.. Pyörittää silmiään

Lukkopesäthän lähtevät maalauksen yhteydessä.. olen myös yrittänyt katsella kaikkia vastaantulevia autoja, jos jostain löytyisi oikein pienet sivuvilkut, jotka saisi integroitua peileihin/peilikolmioihin..

Myös noille konepellin ilmanpoistoaukoille pitäs tehdä jotain, poistaa en kyllä aio.. hätäratkaisuna ne tulee vaan korinväriin Hymyilee

Ei taida kuiduttelultakaan välttyä, teen varmaankin tosta nytten puskurin alla olevasta kumilerpakkeesta sellaisen version, jonka voi maalata korinväriin. kattelin kaverin cupra-r:stä tota etulippaa, ja tulee aika tökön näköinen jos sellasen laittaa tohon korinvärisenä..  

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2010, 06:59:31 kirjoittanut maaco » tallennettu
maaco
Vieras
« Vastaus #28 : Heinäkuu 15, 2010, 03:20:25 »

hitaasti mutta varmasti edistyy tämä kikotin..

aloitin 5.7 Lahdessa työt, ja samalla muutin tänne..
joten uuteen työpaikkaan sopeutuminen on vienyt vähän mehut, jne.

Mutta joo, takasivulasit tummennettu 35% kalvolla & takalasi 18%. Etusivulasit tummennetaan 45% kalvolla kun alan ovipahveja rakentaa, jolloin helpottuu kummasti tummennushomma..

Hifiasennuksen puoleen tuli muutoksia, alunperin piti tulla 5.25" erillissarja kojelaudalle + etusubi. Mutta nyt päädyin rakentamaan eteen 3tie-setin ja subi / subit tulee konttiin.. Hieman vielä suunnitteluasteella laitteisto, ainoastaan etupään kaiuttimien koko on selvillä Hymyilee leveästi

Keskiäänistä on sovittu kaupat, Ground Zero Plutonium 4" tulee hoitamaan sen homman. tutulla sattui oleen sopivasti yhdet ylimääräiset Hymyilee Nykyinen työpaikka myy pääasiallisesti AudioImportin edustuksessa olevaa hifitavaraa, joten sieltä suunnalta tulee laitteisto..
tallennettu
Pougout
Vieras
« Vastaus #29 : Heinäkuu 15, 2010, 04:18:37 »

Hienon näköstä jälkee noi vaimennukset! Valkoiset vanteetkin sopii mukavasti. Hymyilee

Minkälaista toi dynamat on työstää, lämmitetäänkö?
...ja tietenkin, auttaako jotain Hymyilee leveästi

406:n ovia + kontin pohjaa olen ajatellut vaimentaa ja pitäis keksiä joku toimiva, mutta kuitenkin suht helppo tavara tohon tarkotukseen.

Mistä ja mihin hintaan tota Dynamattia, tai jotain muuta vaimennusmattoo kannattaisi hankkia?

EDIT: Jatketaan privassa Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2010, 07:19:41 kirjoittanut Jiri » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!