Sportpug.com Arkistofoorumi
Toukokuu 12, 2021, 09:07:46 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 406 Camber  (Luettu 3266 kertaa)
Pougout
Vieras
« : Elokuu 06, 2010, 04:01:06 »

Saako 406:ssa säädettyä Camberia? Jos saa niin kuinka paljon, ja mistä säädetään?

Oon nyt sovitellu noita 10x17" takaläskejä, ja nehän puskee 2cm kaaresta pihalle... Sisällepäin mahtuis vielä n.5mm ennen kun ottaa kallistuksen vakaajaan kiinni (kuka prkl senkin on muotoillu?

Jos Camberia sais säädettyä pakkasen puolelle, niin 10" vois sujahtaa kaaren tasalle.

Onko kellään kuvia 406:sta ja 10" vanteesta? Virnistää
tallennettu
SamTac
Vieras
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2010, 06:37:37 »

Ei säädettävissä edessä eikä takana, ellet itse rakenna varsiin säätöjä tai tee muuta radikaalimpaa Pyörittää silmiään
tallennettu
Pougout
Vieras
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2010, 08:11:32 »

Näin vähän arvelinkin... Olis vaan pitäny ostaa tällänen:
http://shop.k-sport-germany.com/index.php?a=47568&lang=eng

...Myydään KW variante 2  Virnistää

Pösöön ei taida saada taakse "Camber Plateja" niinkun melkein kaikkiin muihin Näyttää kieltä

Pitää kai tyytyä tuumaa kapeempiin kehiin, 9" vaan on niin nähty  Epävarma
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2010, 09:43:13 »

Näin vähän arvelinkin... Olis vaan pitäny ostaa tällänen:
http://shop.k-sport-germany.com/index.php?a=47568&lang=eng

...Myydään KW variante 2  Virnistää

Pösöön ei taida saada taakse "Camber Plateja" niinkun melkein kaikkiin muihin Näyttää kieltä

Pitää kai tyytyä tuumaa kapeempiin kehiin, 9" vaan on niin nähty  Epävarma

Mun mielestä porukka on aika paljon teettänyt niitä ylälautasia omiin tarpeisiin, että sais camperia muutettu.
tallennettu
SamTac
Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2010, 06:34:45 »

Mun mielestä porukka on aika paljon teettänyt niitä ylälautasia omiin tarpeisiin, että sais camperia muutettu.

Edessähän camberille saa säätövaraa vaikka tolpan yläpään kiinnitysreikiä hoonaamalla, mutta tässä oli käsittääkseni suurimpana ongelmana taka-akselin camber.

Taka-akselin camberille saa säädön, kun rakentelee ylempään (tai alempaan) poikittaiseen tukivarteen pituussäädön. Siihen että onko tuossa enään mitään järkeä en ota kantaa Virnistää
tallennettu
Pougout
Vieras
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2010, 10:39:26 »

Juu, takapää tosiaan tuottaa tuskaa, etupäätä olis pitänyt säätää jos takapään olis saanut säädettyä  Hymyilee

Eiköhän noista tuu 9,5" ja tapellaan sopimaan  Cool
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!