Sportpug.com Arkistofoorumi
Elokuu 18, 2019, 02:57:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 205 pitkät valot  (Luettu 3083 kertaa)
sdracing
Vieras
« : Elokuu 22, 2010, 05:21:23 »

Valot päällä ollessa ei pitkät syty, pitäähän sitä vetää eikä työntää? Ei se kyllä edes päin mene.. Virnistää mutta valot pois ja parkit päällä flashit toimii.

Konehuoneen puolella jarrutehostimen lähellä oli kaksi relettä joissa molemmissa oli palaneita piuhoja ja irtonaisia liittimiä. Virtoja mittailin niistä ja vihreään, oranssiin ja ruskeaan tuli jatkuva kun valot olivat päällä sekä keltaiseen kun auto oli käynnissä. Valo viiksestä vedin mutta se ei tuonut mihinkään johtoon virtaskaa.

Missä vika?
tallennettu
sami81
Vieras
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2010, 07:13:21 »

Risa viiksi, jos kerran saat ne kuitenkin vilkkumaan...?
tallennettu
sdracing
Vieras
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2010, 08:10:34 »

Niin no ilman valoja ja parkit päällä menee pitkät päälle mutta valojen ollessa päällä ei mene. Missä se pitkien rele on?
tallennettu
Puksu205
Vieras
« Vastaus #3 : Elokuu 23, 2010, 05:54:31 »

Niin no ilman valoja ja parkit päällä menee pitkät päälle mutta valojen ollessa päällä ei mene. Missä se pitkien rele on?

Mulla oli kans samaa ropleemia tarvike viiksen kanssa aikani sen kanssa temppuiltua otin toisesta 205:stä alkuperäsenviiksen ja johan rupes pitkätkin toimimaan Hymyilee
tallennettu
Kale
Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 24, 2010, 10:48:19 »

Mulla prakas '87 getarissa pitkät myös, eivät jääneet päälle mutta pystyi vilkautteleen. Viiksen vaihto korjasi tilanteen.
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #5 : Elokuu 24, 2010, 11:42:38 »

Mulla prakas '87 getarissa pitkät myös, eivät jääneet päälle mutta pystyi vilkautteleen. Viiksen vaihto korjasi tilanteen.

Sama ominaisuushan on sillon kun ajovalot on päiväasennossa. ns. automatiikan kanssa päällä.
tallennettu
sdracing
Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 24, 2010, 02:08:57 »

Eli siis valot päällä ei viiksen vetäminen käytä edes pitkiä päällä niin tuskin se sillon vika voi viiksessä olla?
tallennettu
MaZ
Vieras
« Vastaus #7 : Elokuu 24, 2010, 02:11:06 »

Eli siis valot päällä ei viiksen vetäminen käytä edes pitkiä päällä niin tuskin se sillon vika voi viiksessä olla?

Kyllä se käyttää, päivävaloasennossa se viiksen vetäminen väläyttää niitä pitkiä ja yövaloasennossa pitkät pitäisi jäädä päälle, eli tällöin ei voi väläyttää.

Mikäli miettisit tota mun edellistä viestiä ?

Ettei justiinsa siinä valoautomatiikka piirissä olis jotain hämminkiä  Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2010, 02:11:37 kirjoittanut MaZ » tallennettu
sdracing
Vieras
« Vastaus #8 : Elokuu 24, 2010, 03:18:05 »

Kyllä se käyttää, päivävaloasennossa se viiksen vetäminen väläyttää niitä pitkiä ja yövaloasennossa pitkät pitäisi jäädä päälle, eli tällöin ei voi väläyttää.

Mikäli miettisit tota mun edellistä viestiä ?

Ettei justiinsa siinä valoautomatiikka piirissä olis jotain hämminkiä  Järkyttynyt

Tarkoitin siis että minun autossani valot päällä (eli yöasennossa) viiksen vetäminen ei edes väläytä pitkiä.

Missäs sellainen piiri on? Niin ja auto on vm.-85
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!