Hieman se T16 mekanismi on ”omalaatuinen”

No sen kanssa on tullut puuhattua parikin kertaa.. Itse tein homman jotakuinkin näin:
Se sininen liitos irti, siinä pitäis olla sellanen holkki jolla liittimet saa irti toisistaan.
Liittimissä on venttiilit ja ne menee kiinni kun sen avaa.
Ilmasin itse niin että letkunpätkä liittimeen, suppilo siihen ja suppiloon nestettä.
Ruuvarilla tms venttiili auki ja sylkkyä ees taas niin että ilma tulee pois.
Työsylinterin ilmaus sitten niin että ensin se sylkky itse irrallaan niin kuin teit.
Putki täyteen nestettä, ja astiassa kiinni siihen sylkkyyn.
Ilmaus uudelleen suppilon ja letkunpätkän avulla, kun putki on kiinni. Jätä se mäntä ihan ulos, niin että on kova.
Laita se pääsylkky(rintapellissä) kiinni autoon, jos se muoviklipsi on rikki niin uusiakin versioita saa..joten nouhätä.
Laita työsylkky vaihteistoon kiinni ilman sitä tappia joka menee kytkinvipuun.
Laita taas toi letkunpätkä –suppilo yhdistelmä sinne päähän. Nestettä suppiloon, vena auki.
Laita se tappi siihen sylinteriin paina sitä vähän että saat sen pudotettua siihen kytkinvivun ”kuppiin”
Sitä pystyy liikuttamaan kun se vena on auki ja suppilo/neste varmistaa sen että sinne ei mene ilmaa.
Liittimet takas kiinni toisiinsa.
Vähän vaikee kuvailla sanallisesti…
Tota sai pari kertaa harjoitella, mut tolla sain itse homman toimimaan ok. Mä laitoin dot4 nesteet sinne.
Jos sulla on T16 niin käy toki rekisteröitymässä
http://forum.405t16.com/