Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 17, 2019, 01:56:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lucas syötön ruuvaus  (Luettu 7659 kertaa)
kuppe
Vieras
« : Elokuu 28, 2010, 11:05:26 »

Itse tein ohjeitten mukaan ja toimii hienosti.. Ruuvaaminen OMALLA vastuulla
http://img398.imageshack.us/img398/7543/kuva1552st9rz.jpg

1. Tätä pulttia sisäänpäin kääntämällä tyhjäkäyntikierrokset nousee, n.1000-1100rpm on sopiva (Minulla noin 4 kierrosta). Kierrosherkkyys tuntui parenevan jonkinverran. Tosin siitä en olekaan ihan varma miksi tuon ruuvin pyörittely tuon aiheuttaa.

2. Ahtamaton syöttö, esim. ruuvimeisselillä naputellaan tuo musta muovitulppa auki (kierteet). Sen jälkeen vaihde päälle ja pukkailla autoa sopivasti niin sieltä reiästä näkyy kuusiokoloruuvi kun peilillä katsoo, Tätä kun ruuvaa sisäänpäin niin syöttö isonee. Noin 1/4-1/2 kierrosta lienee sopivasti.

3. "Ahdonalainen" syöttö, 14mm lukitusmutteri ja 4mm kuusiokolopultti. Lukitusmutteri auki niin tuota voi säätää sillä kuusiokolopultilla. Irroituksessa mulla lähti koko härdelli irti pumpusta, säätöruuvi, mutteri ja runko ja tuon lukkomutterin kans sai tapella että lähti auki.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2010, 11:05:47 kirjoittanut kuppe » tallennettu
Divine--
Vieras
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2010, 12:52:23 »

Kone tuntuu kierrosherkemmältä jos tyhjäkäynti on valmiiks hitusen korkeella.

Tulppia löytyy sitten myös metallisia ja jos tällainen on saatavilla niin kannattaa se vaihtaa muovisen tilalle.

Huom! Lucasin pumpussa syötön lisääminen tapahtuu syöttötapahtuman alkupäähän eli toisinsanoen syötön lisäys aikaistaa pumpun ajotusta. Jos syöttöruuvia ruuvaa pikkusen enemmänkin, joutuu pumppua kääntään myöhäsemmälle ettei käynti muutu todella raa'aksi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!