Sportpug.com Arkistofoorumi
Kesäkuu 17, 2019, 02:01:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä keskustelufoorumi on suljettu, uusi foorumi osoitteessa http://www.sportpug.com

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mittarivalot  (Luettu 13375 kertaa)
joel205
Vieras
« Vastaus #30 : Tammikuu 30, 2009, 06:27:04 »

toimiiko jos ne polttimot maalaa semmosel maalil joka on tarkoitettu polttimoille se on punainen maali...

ja miten monta niitä polttimoita pitäs olla kun mulla niitä palaa yks nopeusmittaris.
näkyy pimeäl vaan numerot 80-120???
ei oo kivaa kun pitää ajaa koko ajan ylinopeutta jos haluaa tietää miten kovaa mennään
tallennettu
h4nkki
Vieras
« Vastaus #31 : Tammikuu 30, 2009, 07:15:37 »

Alkaako nämä viesti vain mun mielestä kuulostamaan jonkin sortin provoilta..?  Huh
tallennettu
zakkis
Vieras
« Vastaus #32 : Heinäkuu 07, 2009, 09:21:28 »

ei prkle menee liian vaikeaksi toi meikän yritys nois mittarin pohjissa  Virnistää ei vaan tuu toimimaan niinku pitäs.

sama tilata suoraan plasma-mittaristo ku niitä kerran on..

EDIT:

niitä ledejä pitäs olla siel mittariston taustan takana aika paljon et tulis toimimaan, niinku oon tuol aikasemmas viestissä kertonu. Tulee tosi pimeä siitä mittaristosta muuten...  Epävarma
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2009, 09:57:09 kirjoittanut zakkis » tallennettu
Momo
Vieras
« Vastaus #33 : Syyskuu 27, 2009, 08:27:40 »

Paras tapa laittaa 205 GTI mittaristoon eriväriset valot on asentaa pienet superkirkkaat ledit osoittamaan mittaristoa edestäpäin ylhäältä. Taakse asennettuna valot näyttää aika hirveälle niitten suotimien takia. Paras on liimata pienet vastavalosuojat ledeille etteivät ne paista suoraan silmään. Huomaamattomimmin saa ledit siihen kuupan kattoon jossa on kiinni mittarinlasi. Jos haluaa erittäin jännän näköisen mittariston niin kannattaa asentaa UV-ledit ja korostaa mittariston numerot uv tussilla joka nimenomaan heijastaa uv valoa. Vakiot oranssinkeltaiset viisarit myös hohtavat uv valossa räikeästi. Viisareista saa siniviolettina hohtavat kun hioo sen oranssin maalin pois viisareista ja sutii sen tilalle uv tussia. Uv valaistus on todella himmeä violetti ilman sitä tussilla värittämistä, itse tussin jälki on läpinäkyvä eli ei näy normi valossa ollenkaan. Ja valojen voimakkuussäätö myös toimii ainakin siinä tapauksessa kun kytketään sarjaan 2 sinistä ja 1 punainen kirkas ledi. Nämä riittävät koko mittariston selkeään valaisuun. Punaisen ledin kun laittaa vielä sinne kiekkamittarin taa osoittamaan punasta aluetta ja ne 2 sinistä eteen niin tulee todella tyylikäs ja selkee valaistus. Itse kikkailin valot vielä sillä tavoin että laitoin sinne kierrosmittarin sisään sen punaisen vaihtovalon. Sitten kun on aika pistää isompaa pykälää niin koko mittari viisareineen välähtää punaisena.
tallennettu
joel205
Vieras
« Vastaus #34 : Syyskuu 30, 2009, 05:07:15 »

meneekö gti:n mittaristo karvalakki mittariston tilalle suoraan. Jos menis niin vois laittaa plasma mittariston, ja vois poistaa jälkiasennetun jenkakellonkin Virnistää
tallennettu
Momo
Vieras
« Vastaus #35 : Lokakuu 01, 2009, 12:36:59 »

meneekö gti:n mittaristo karvalakki mittariston tilalle suoraan. Jos menis niin vois laittaa plasma mittariston, ja vois poistaa jälkiasennetun jenkakellonkin Virnistää

Ne muoviosat kojetaulussa ainakin näyttää erilaiselta noissa 88 ja uudemmissa malleissa gtin ja karviksen välillä. Sitte jos on kaasari kone niin en tiedä varmaksi saako kierrosmittaria toimimaan.
tallennettu
Cacadu
Vieras
« Vastaus #36 : Lokakuu 05, 2009, 05:35:09 »

205 gti:ssä onnistuu seuraavasti.

Ota mittariston tausta varovasti irti, hio 600vesihiomapaperilla mittarin takapuolelta oranssit "filtterit" pois. Varovasti sitten niiden varoitusvalojen kohdilla!

Sitten vaan orkkiskantoja raiskaamaan tai ostamaan kaupasta bolt-on ledi valoja.

Simple as that, huolellisuudella pärjää. Vois ehkä tänään laittaa kuvia, olin meinaan itsekkin aika yllättynyt että tuo hiominen toimii.
 Virnistää

Tämän filttereiden hiomisen jälkeen voi taustavalojen värin vaihtaa mieleisekseen.

HUOM tämä modi ei toimi, jos mittareiden pohjamuovit ovat oranssit.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2009, 05:38:27 kirjoittanut Cacadu » tallennettu
Momo
Vieras
« Vastaus #37 : Lokakuu 13, 2009, 07:34:48 »

Ota mittariston tausta varovasti irti, hio 600vesihiomapaperilla mittarin takapuolelta oranssit "filtterit" pois. Varovasti sitten niiden varoitusvalojen kohdilla!

Sitten vaan orkkiskantoja raiskaamaan tai ostamaan kaupasta bolt-on ledi valoja.

Simple as that, huolellisuudella pärjää. Vois ehkä tänään laittaa kuvia, olin meinaan itsekkin aika yllättynyt että tuo hiominen toimii.
 Virnistää

Tämän filttereiden hiomisen jälkeen voi taustavalojen värin vaihtaa mieleisekseen.

Onko mistä getari mallista kyse kun minulla ainaki 87 1.9 mallissa on filtterit valettu kokonaan keltasesta muovista ettei niitä voi hioa, eli toi ei varmaa ihan kaikkii malleihin päde.
tallennettu
Act10nM4N
Vieras
« Vastaus #38 : Lokakuu 13, 2009, 08:28:25 »

Virnistää

Onko mistä getari mallista kyse kun minulla ainaki 87 1.9 mallissa on filtterit valettu kokonaan keltasesta muovista ettei niitä voi hioa, eli toi ei varmaa ihan kaikkii malleihin päde.
Juu ei päde kaikkiin. Itselläkin on ollut moisia mittareita ja Mi16 mittareissa (ei kaikissa) on sama 3mm paksu valupaska
tallennettu
Cacadu
Vieras
« Vastaus #39 : Lokakuu 17, 2009, 05:37:26 »

Siis joo tosiaan, osassa mittareita ne muovit on itsessään keltaisia ja osassa läpinäkyviä. Multa sattui tollaset läpinäkyvät löytymään. Toisessa mittaristossa onkin sitten nuo keltaiset..
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!